x تبلیغات
لوازم خانگی

لوازم خانگی

همه چیز درباره اجاق گاز توکار

اگر در حال بازسازی آشپزخانه خود یا راه اندازی یک آشپزخانه کاملاً جدید هستید، باید اجاق گاز توکار را انتخاب کنید. آنها نه تنها دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها هستند که به راحتی به پخت و پز می افزایند، بلکه به راحتی تمیز می شوند و ظاهر بهتری نیز دارند.

اجاق‌های مدرن بسیار زیبا طراحی شده‌اند و ظاهری شیک و مدرن به دکوراسیون آشپزخانه شما می‌بخشند.

در اینجا تنها چند مورد از مزایایی است که با اکثر اجاق‌های اجاق گاز توکار به دست می‌آورید:

شما می توانید سطوح فولادی یا شیشه ای را انتخاب کنید که نگهداری از هر دو بسیار آسان است.
آنها دارای ویژگی احتراق خودکار هستند که مشعل ها را تنها با یک کلیک روشن می کند.
از آنجایی که اجاق گاز در سطح پیشخوان نصب می شود و بیرون نمی زند، کار با ظروف سنگین مانند بریانی هندیس، اورولیس برنجی سنتی و غیره آسان می شود.
لبه های اجاق گاز به طور یکپارچه در پیشخوان قرار می گیرند و تمیز کردن سطح پخت و پز را آسان می کند.
دمای پخت و پز را می توان به راحتی تنظیم کرد زیرا هر مشعل دارای کنترل حرارتی خاص خود است.
طراحی مشعل ها گرمایش یکنواخت را تضمین می کند.
لوله های گاز و سیم های برق نامناسب پنهان شده اند تا آشپزخانه شما تمیز و مرتب به نظر برسد.
در مقایسه با اجاق گازهای سنتی، اجاق گازها برای استفاده بسیار ایمن هستند و مطابق با استانداردهای ایمنی بین المللی طراحی شده اند.
برخی از اجاق های سطح بالا دارای ویژگی ایمنی هستند که در صورت خاموش شدن شعله، جریان گاز را قطع می کند. برخی نیز دارای تایمر داخلی برای پخت و پز هستند.


آیا اجاق گاز توکار انتخاب مناسبی برای شماست؟
و برای تکمیل تصمیم خرید خود، اجازه دهید به برخی از معایب اجاق گاز توکار نگاه کنیم:

اجاق گاز در سطح پایین تری نسبت به اجاق های سنتی قرار دارد، بنابراین در دسترس کودکان کوچکتر است. با این اوصاف، کودکان نباید در نزدیکی هر اجاقی، خواه اجاق گاز باشد یا غیر آن، اجازه داده شود.
یک برش دائمی در کانتر ایجاد می شود و شما به هیچ وجه نمی توانید در موقعیت اجاق گاز حرکت کنید.
هر گونه مایعی که روی کانتر بریزد به اجاق گاز و مشعل ها نیز وارد می شود زیرا همه آنها در یک سطح هستند.
همانطور که می بینید، مزایای آن بسیار بیشتر از معایب است. اگر ما به شما کمک کرده ایم که تصمیم خود را بگیرید، در اینجا چند فاکتور دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید.


نیاز به برنامه ریزی از قبل دارد
همیشه در طول مرحله برنامه ریزی محل اجاق گاز را تعیین کنید. کانتر باید در ابعاد دقیق اجاق گاز بریده شود و این کار باید قبل از نصب کابینت انجام شود.

آیا اجاق گاز توکار انتخاب مناسبی برای شماست؟
تراز کردن دودکش
هنگام برنامه ریزی کابینت ها، مطمئن شوید که دودکش کاملاً بالای صفحه اجاق گاز قرار دارد. اگر اندازه آنها کمی متفاوت است، مرکز هر دو واحد را ردیف کنید.

آیا اجاق گاز توکار انتخاب مناسبی برای شماست؟
نصب اجاق گاز
برای نصب اجاق گاز توکار به یک متخصص واجد شرایط نیاز است. آنها اجاق گاز و دودکش را کاملاً تراز می کنند و صفحه کانتر را به اندازه های دقیق مشخص شده توسط سازنده برش می دهند. اگر بیش از حد بریده شود، شکافی در میز وجود خواهد داشت. و اگر خیلی کم بریده شود، اجاق گاز به درستی در فضای ارائه شده قرار نمی گیرد.

آیا اجاق گاز توکار انتخاب مناسبی برای شماست؟
پیامدهای هزینه
روکش های فولادی ضد زنگ قیمت کمتری نسبت به شیشه دارد. در حالی که هر دو گزینه خوب به نظر می رسند، سطح شیشه به راحتی فولاد ضد زنگ خراشیده نمی شود.

اعداد مشعل
اجاق گازها با گزینه های 3 تا 5 مشعل در دسترس هستند. همیشه انتخاب خود را با در نظر گرفتن بزرگترین اندازه کشتی که به طور منظم استفاده می کنید انجام دهید. فاصله بین مشعل ها باید به اندازه ای باشد که اندازه های مختلف ظروف را به راحتی در خود جای دهد.

آیا اجاق گاز توکار انتخاب مناسبی برای شماست؟
تمیز کردن اجاق گاز توکار
اگر روکش فولاد ضد زنگ را انتخاب کرده اید، از اسکرابرهای فولادی استفاده نکنید که می توانند سطح را خراش دهند.

برای تمیز کردن منظم، از یک پارچه میکروفیبر مرطوب یا اسفنج برای تمیز کردن لکه ها و لکه ها استفاده کنید و سپس با یک پارچه خشک نرم پاک کنید. فقط از مواد پاک کننده ارگانیک که روی سطح ملایم هستند استفاده کنید. از تمیز کردن با آب زیاد خودداری کنید، زیرا اگر وارد سوراخ های مشعل شود تا زمانی که خشک نشود روشن نمی شود.

برای خرید گاز توکار اخوان با تخفیف ویژه وارد لینک زیر شوید.

https://sazehkala.com/cat/akhavan-desktop-stove/

برچسب‌ها: ,

با انواع هود آشنا شوید و با قیمت مناسب بخرید

هود نیز در کنار اجاق گاز یکی از ضروری‌ترین وسایل داخل آشپزخانه است که به منظور مکش دود، بود، رطوبت اضافی، گاز و آلودگی حاصل پختن غذا را خارج می‌کند. در صورت عدم استفاده از هود، علاوه بر اینکه بو و ذرات چربی بر روی وسایل می‌نشینند و فضای نامطلوبی ایجاد می‌کنند، دکوراسیون آشپزخانه به طور کُلی دچار اختلال می‌شود. استفاده از هود داتیس در کنار یک اجاق گاز شیک می‌تواند کل فضای آشپزخانه‌تان را مدرن‌تر و مجهزتر نشان می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با هود مخفی داتیس و ویژگی‌های آن، با ما همراه باشید.

هود داتیس چه ویژگی‌هایی دارد؟
هود داتیس یکی از باکیفیت‌ترین برندهای هود در ایران است که ویژگی‌های خاص آن باعث متمایز بودنش شده است. تمام مدل‌های هود داتیس دارای فیلتر قابل شستشو هستند که باعث می‌شود پس از مدتی نیاز به تعویض آن نداشته باشید. ضمناً هودهای آشپزخانه داتیس در انواع و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند تا متناسب با نیازهای تمام مشتریان باشند. در ادامه بیشتر به انواع هود داتیس می‌‌پردازیم. 
 
یکی از ویژگی های منحصر به فرد هود مخفی داتیس این است که داخل کابینت مخفی شده و تنها دریچه آن مشخص است؛ بنابراین فضای زیادی اشغال نمی‌کند و دکوراسیون را بهبود می‌بخشد.
 
هود داتیس با استفاده از متریال مختلفی تولید می‌شود که این متریال باعث راحت تمیز شدن هود و استحکام و دوام بیشتر آن می‌شوند. از انواع متریال این هودها می‌توان به پلاستیک طرح چوب، استیل، شیشه و بسیاری از مواد دیگر اشاره کرد.
 این هودها با ابعاد و مکش‌های مختلفی تولید می‌شوند تا شما عزیزان بتوانید هر کدام از آنها را که نیاز دارید، تهیه کنید.  انواع مدل‌های هود ارائه شده توسط سازه کالا، بی‌صدا و با قدرت مکش بالا هستند تا هر آنچه را که از یک هود آشپزخانه می‌خواهید به شما بدهند.
 
انواع هود داتیس
هود زیر کابینتی 
این نوع هود که می‌توان گفت پرطرفدارترین مدل هود است، زیر کابینت و بالای اجاق گاز نصب می‌شود. از مزایای آن می‌توان به اشغال فضای کم، قدرت موتور مناسب و نگهداری آسان اشاره کرد.
 
هود جزیره‌ای 
یکی از شیک‌ترین انواع هود، همین مدل جزیره‌ای است که اندازه کوچکی دارد و البته قدرت مکش مناسبی هم دارد. این نوع هودها اغلب به صورت یک استوانه بالای اجاق ساخته می‌شوند و بیشتر برای کسانی مناسب‌اند که به جای کارایی به دنبال زیبایی دکوراسیون آشپزخانه هستند.
 
هود شومینه‌ای
هود شومینه‌ای حالتی شبیه به یک قیف برعکس دارد و بر روی دیوار نصب می‌شود. این نوع هودها نیز از نظر طراحی بسیار جذاب‌اند و اغلب از ترکیب شیشه با سایر جنس‌ها ساخته می‌شوند.
 
هود مخفی
 هود مخفی داتیس یکی از انواع باکیفیت و خوش ساخت هود است که کارایی بالایی دارد. این نوع هود داخل کابینت قرار می‌گیرد و فضای اضافی اشغال نمی‌کند. شایسته ذکر است که اغلب هودهای این مدل قدرت مکش بالا و سر و صدای کمی دارند. هود مخفی داتیس به دلیل تمرکز بالای این شرکت در ساخت این هود، کیفیت بالایی داشته و به همراه امکانات زیادی مثل ریموت، صفحه دیجیتال و ... ارائه می‌شود.
 
مزایای هود داتیس
هود داتیس کیفیت ساخت خوبی داشته و همین باعث می‌شود استفاده از آن کاربردها و مزایای زیادی برای شما داشته باشد. مزایای این هودها شامل:
خارج شدن باکتری‌ها، آلودگی‌ها و قارچ‌ها و کپک‌ها از طریق هود
جلوگیری از بروز مشکل در یادگیری کودکان به دلیل پخش شدن بوی غذا
کمک به افرادی که سیستم تنفسی حساسی دارند یا به دلیل آسم به بوها و گازها حساس‌اند.
جذب گازها و مواد مضر پخش شده در آشپزخانه (مثل انواع حشره کش‌ها)
عملکرد بدون صدا
نوردهی مناسب بالای اجاق گاز
 
قیمت هود آشپزخانه داتیس
قیمت انواع هود به عوامل مختلفی مثل کارایی، نوع هود، امکانات دستگاه، قدرت مکش، جنس هود و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. به طور کُلی برای اینکه یک هود بی صدا با مکش خوب تهیه کنید، باید هزینه قابل توجهی پرداخت کنید. اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که هود داتیس علی رغم کیفیت مناسب، ارزان‌تر از بسیاری از محصولات داخلی و خارجی مشابه و حتی با کیفیت کمتر عرضه می‌شود. شایسته ذکر است که هود مخفی داتیس یکی از بهترین مدل‌های هود موجود در بازار است و علیرغم فضای کمی که اشغال می‌کند، کارایی بالایی دارد.
 
سازه کالا به عنوان نمایندگی رسمی محصولات داتیس، انواع هود را با قیمت به صرفه و خدمات پس از فروش بی‌نظیر ارائه می‌کند تا رضایت مشتریان را کسب کند. شما عزیزان می‌توانید با بازدید از سایت سازه کالا از قیمت روز محصولات داتیس و اخوان اطلاع یابید.

 

برچسب‌ها: فروشگاه سازه کالا، داتیس، هود,

فر داتیس را از کدام نمایندگی دریافت کنیم

 استفاده از گاز رومیزی یا صفحه‌ای امروزه به یک ترند تبدیل شده و اغلب افراد سعی می‌کنند از این اجاق گازها به عنوان وسیله پخت و پز خود استفاده کنند. اما یکی از مواردی که اجاق گاز رومیزی نیازهای آن را رفع نمی‌کند، فر است. فِر وسیله است که بسیاری از خوراکی‌های خوشمزه و لذیذ مثل انواع شیرینی، کیک، غذاهای اتیالیایی و ... را تنها می‌توان به وسیله آن پخت. اگر مایلید از غذاهای خوشمزه‌ای مثل کیک، مرغ بریان و پیتزا استفاده کنید، خرید فر داتیس  در کنار یک اجاق گاز صفحه‌ای یک گزینه ایده آل است. برای آگاهی در مورد انواع فر و قیمت فر داتیس با ما همراه باشید.

چرا فر داتیس برای ما ضروری است؟
ممکن است با خودتان فکر کنید پخت غذاهای مختلف تنها با داشتن گاز رومیزی ممکن است و نیازی به فِر گازی نداریم. ابتدا باید ذکر کنیم که این دو وسیله از نظر حرارت دهی متفاوت‌اند و گاز صفحه‌ای غذاهایی که باید با فِر پخته شوند را به راحتی از کف می‌سوزاند. فر داتیس یک وسیله استاندارد و بهینه برای پخت چنین غذاهایی است که البته تعداد کمی هم ندارند؛ به طوری که می‌توان با فِر به همان تعدادی که با اجاق گاز غذا می‌پزیم را آماده کنیم.
فر داتیس از نوع سوخت گازی حرارت را به صورت یکنواخت در کل محفظه خود پخش می‌کند و جریان هوا نیز به یکنواخت‌تر شدن آن کمک می‌کند. همچنین این فرها از قابلیت گریل بهره می‌برند که می‌تواند سطح انواع شیرینی و پیتزا را طلایی رنگ و خوشمزه کند. به همین دلیل است که خرید فر داتیس بسیار منطقی و حتی برای کسانی که از گاز صفحه‌ای استفاده می‌کنند ضروری است. حتی برخی اوقات دیده شده فر اجاق گاز ایستاده برای افراد مختلف کارایی کافی نداشته و در کنار آن از فر توکار یا روکار داتیس نیز استفاده می‌کنند.
 
انواع فر داتیس کدام است؟
داتیس فرهای خود را در انواع مختلفی تولید می‌کند. شما برای انتخاب نوع فر مناسب باید انتظارات و نیازی که دارید را در نظر داشته باشید و در مرحله بعد فضایی که برای فر در نظر گرفته‌اید را بررسی کنید. به طور کُلی انواع فر داتیس شامل:
 
اجاق گاز ایستاده
اجاق گازهای ایستاده نیز یک فر محسوب می‌شوند که همه ما نمونه‌های آن را دیده‌ایم. این نوع اجاق گازها یک صفحه اجاق در بالا و یک محفظه فر در پایین خود دارند. کسانی که ترجیح می‌دهند به جای خرید جداگانه فر و اجاق گاز هر دوی آنها را در کنار یک دیگر داشته باشند، بهتر است این مدل از فر داتیس را خریداری کنند. 
 
فر توکار
شیک‌ترین مدل فر داتیس، فر توکار است که کاربردهای زیادی نیز دارد. این نوع فرها در آشپزخانه‌های مدرن و تبلیغ‌های ژورنالی نیز به چشم می‌خورند. ویژگی این فرها قرار گرفتن در فضای داخل کابینت و دیوارها است و علاوه بر آن یک ظاهر مرتب و منظم دارد. این نوع فر به دلیل اینکه حجم کمی اشغال می‌کند و سیستم‌های پخت متنوعی دارد، بسیار محبوب است.
 
فر روکار
فر رو کار یکی دیگر از انواع فر است که برای افرادی که اجاق گاز صفحه‌ای دارند مناسب است. تفاوت این مدل فر داتیس با مدل روکار این است که فر روکار دقیقاً مثل مایکروویو بالای کابینت قرار می‌گیرد و قابل حمل است. بنابراین مزیت این فر نسبت به فر توکار این است که در زمان تغییر دکوراسیون قابلیت حمل دارد.
 
قیمت فِر داتیس
امیدواریم مطلب فوق در مورد خرید فر داتیس اطلاعات خوبی به معلومات شما اضافه کرده باشد. اما برای خرید آسان و مطمئن فِر داتیس لازم است آن را از نمایندگی معتبر تهیه کنید. قیمت فر داتیس در نمایندگی سازه کالا بسیار به صرفه است و علاوه برا آن خدمات پس از فروشی که ارائه می‌کند ارزش خرید این فرها را بالا می‌برد. سازه کالا طرح‌های تخفیفی عالی را ارائه می‌کند که در آنها مدل‌های مختلف فر داتیس را به صورت ارزان ارائه می‌کند.
 
برچسب‌ها: داتیس,

نمایندگی گاز داتیس در صادقیه

 قبل از هر کاری باید گفت که اگر مایل به خرید اجاق گاز باکیفیت هستید این مطلب مخصوص شماست. گاز داتیس به عنوان پرآوازه‌ترین برند اجاق گاز و فِر در ایران سابقه طولانی دارد و یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که در اختیار شما قرار دارد. همانطور که می‌دانید اجاق گاز جزء بسیار ضروری منزل ماست و با پیشرفت تکنولوژی و ارتقا دکوراسیون منازل، مهم‌تر نیز شده است. روند تکامل اجاق گاز کاملا همراه با تکنولوژی بوده و انواع مختلف آن در دسترس خریداران قرار دارد. 

بازار ایران در سال‌های گذشته تنوع بالایی از انواع اجاق گاز ایرانی و خارجی را تجربه کرده است؛ اما در چند سال اخیر با رکود و مشکلات اقتصادی و تجاری که کشورمان تجربه می‌کند، کمتر محصولات باکیفیت را در بازار مشاهده می‌کنیم. حتی در سال‌های پر رونق بازار نیز گاز داتیس یکی از بهترین برندهای گاز در ایران بوده و با رقبای خارجی و داخلی رقابت داشته است. در این سال‌ها که اجناس خارجی از کیفیت کمتری برخوردارند و به صرفه نیستند، قیمت گاز داتیس بسیار به صرفه ارائه می‌شود و تجربه خرید را برای شما لذتبخش می‌کند. 
کافی است که محصول مورد نظر خود را از نمایندگی معتبر داتیس، یعنی سازه کالا تهیه کنید تا بهترین کیفیت را با کمترین قیمت تحویل بگیرید.
قبل از خرید اجاق گاز داتیس به چه نکاتی توجه کنیم؟
 
ابعاد اجاق گاز
اجاق گازهای مختلف ابعاد مختلفی دارند و برای فضاهای مختلف طراحی می‌شوند. اجاق گازها در انواع مختلف ایستاده، رومیزی یا روکار و توکار تولید و عرضه می‌شوند. شما برای اینکه بتوانید گاز داتیس را متناسب با نیازهای خود خریداری کنید، ابتدا باید نوع گاز را انتخاب کنید. اگر مایلید اجاق گاز شما فضای کمی را اشغال کند، بهتر است از گازهای رومیزی یا صفحه‌ای استفاده کنید که اتفاقا طراحی و زیبای بهتری نیز دارند. اما اگر مایلید از امکانات بیشتری استفاده کنید، اجاق گاز ایستاده انتخاب بهتری محسوب می‌شود.
 
نوع فر اجاق گاز
اجاق گازهای ایستاده دارای فِر هستند و شما علاوه بر اجاق، می‌توانید از فِر نیز برای پختن غذاهای خوشمزه استفاده کنید.  انواع فرهای گاز داتیس شامل تک فر، دو فر و فر برقی هستندکه فر برقی امکانات و سیستم‌های پخت بیشتری ارائه می‌کند. بنابراین اگر علاقه‌مند به پخت شیرینی، کیک، پیتزا و سایر غذاهای فِر پخت هستید، حتما از یک اجاق گاز ایستاده با کیفیت بهره ببرید.
 
تعداد شعله
اغلب افراد مایل‌اند اجاق گازی خریداری کنند که فِر بزرگ‌تر یا تعداد شعله بیشتری داشته باشد. اما بهتر است به این نکته هم توجه کنید که اگر خانواده کم جمعیتی دارید و اعضای منزل شما مصرف غذای زیادی ندارند، خرید اجاق گاز پنج یا شش شعله تنها باعث اشغال فضا و افزایش هزینه می‌شود.
 
جنس اجاق گاز
گاز داتیس در جنس‌های استیل، شیشه و یا ترکیبی از این دو ساخته می‌شود که هر کدام از این مدل‌ها طرفداران خاص خود را دارند. اما به دلایلی گاز استیل طرفداران بیشتری نسبت به سایر جنس‌ها داشته و دارد. گاز داتیس از نوع استیل زیبایی، مقاومت، کارایی و قیمت مناسب را در کنار هم به شما ارائه می‌کند. 
همچنین مدل‌های شیشه‌ای گاز استیل نیز از فروش خوبی برخوردارند اما برخی افرادی که به کثیف شدن زودهنگام گاز حساس‌اند یا از لب پر شدن شیشه گاز می‌ترسند، از این گازها اجتناب می‌کنند. با این وجود این گازها نیز از مقاومت خوبی برخوردارند و زیبایی آنها باعث بهبود دکوراسیون شما می‌شود. همچنین برخلاف تصور عموم این گازها مقاومت خوبی در برابر ضربه و حرارت نشان می‌دهند.
 
قیمت گاز داتیس
قیمت گاز داتیس به عوامل مختلفی مثل ابعاد گاز، نوع گاز و جنس و کارایی آن بستگی دارد. شرکت داتیس اجاق گازهای خود را برای کاربردهای مختلف و برای عموم مختلف طراحی می‌کند و سعی این شرکت همیشه برحفظ تنوع و کارایی محصولات بوده است. بنابراین اعلام قیمت گاز داتیس به صورت دقیق ممکن نیست. برای مشاهده لیست دقیق قیمت گاز داتیس در انواع مدل‌ها، از شما دعوت می‌کنیم به سایت سازه کالا مراجعه کنید.
 
نمایندگی گاز داتیس
سازه کالا معتبرترین نمایندگی گاز داتیس و سایر محصولات این شرکت است و کالاهای عرضه شده را با نازل‌ترین قیمت به دست مشتریان می‌رساند. این شرکت خدمات پس از فروش بی‌نظیر خود را به صورت رایگان و با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می‌کند و تمام تلاش خود را در جهت کسب رضایت شما متمرکز کرده است. توصیه می‌کنیم برای سفارش محصولات داتیس یا دریافت مشاوره رایگان از سایت سازه کالا بازدید نمایید.
 
برچسب‌ها: سازه کالا,

مزایا و ویژگی های اجاق گاز های شیشه ای اخوان چیست؟

امروزه به دلیل کمبود جا و همچنین مدرن شدن لوازم خانگی داخل منزل، کمتر از اجاق گازهای ایستاده استفاده می‌شود و به جای آن اجاق گازهای صفحه‌ای با کیفیت مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع اجاق گازها که با نام اجاق گاز رومیزی نیز شناخته می‌شوند، ظاهر بسیار زیباتری دارند و به همین پرطرفدارند؛ چرا که علی رغم کارایی بالا، کیفیت مناسب و حجم کم خود، ظاهر بهتری دارند و قیمت آنها به صرفه‌تر است. این گازها از جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند و گاز شیشه‌ ای اخوان نیز یکی از این جنس‌هاست. 

بسیاری از افراد در مورد مناسب بودن گاز شیشه‌ ای یا استیل ابهام دارند و یا نمی‌دانند گاز مناسب را با چه برندی و از چه فروشگاهی خریداری کنند. شما عزیزان با مطالعه این مطلب می‌توانید ابهامات خود را در مورد نوع اجاق گاز رفع کنید و اگر به خرید گاز شیشه‌ ای اخوان فکر می‌کنید، در این مورد به اطمینان برسید. 
ضمناً توصیه می‌کنیم برای سفارش اجاق گاز مناسب، از سایت سازه کالا بازدید نمایید. شرکت سازه کالا به عنوان بزرگ‌ترین نمایندگی محصولات اخوان و داتیس، باکیفیت‌ترین محصولات موجود در ایران را عرضه می‌کند و خدمات پس از فروش خود را به راحتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. 
 
ویژگی‌های اجاق گاز شیشه‌ ای اخوان
 
اجاق گاز شیشه‌ ای اخوان بسیار لوکس است و برای دکوراسیون‌های مدرن بسیار ایده‌آل است. اگرچه اجاق گاز شیشه‌ ای معایبی دارد اما آنطور که مردم فکر می‌کنند نیست؛ به عنوان مثال بر خلاف تصور عمومی که به وجود آمده، این گازها در اثر حرارت و  سرد و گرم شدن نمی‌شکنند و به وزن بالا حساس نیستند. شرکت اخوان از متریال با کیفیت برای ساخت آنها استفاده می‌کند که باعث می‌شود ویژگی‌هایی مثل ضد خش بودن و پاک شدن سریع لکه‌ها نیز به خصوصیات این گازها اضافه شود.
 
اگر گاز شیشه‌ ای اخوان را از نمایندگی‌های معتبر سازه کالا تهیه کنید، علاوه بر ویژگی‌های فوق خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر نیز به خدمات ارائه شده به شما اضافه می‌شود. با استفاده از این خدمات شما می‌توانید از کیفیت محصولات اطمینان پیدا کنید و علاوه بر آن در صورت بروز هر مشکلی آن را به راحتی حل کنید.
 
مزایای گاز شیشه‌ ای اخوان
گاز شیشه‌ای اخوان از نوع رومیزی بوده و دقیقا ویژگی‌های این مدل را دارد. این نوع گاز مزایای خاصی دارد که به شما در خرید کمک می‌کند. برخی از مزایای این گازها شامل:
 
تمیز شدن راحت گاز
تمیز کردن گاز شیشه‌ ای به مراتب از گازهای دیگر بیشتر است و هر مقدار جرم و چربی را می‌توان به سادگی از صفحه آن پاک نمود. این گازها تنها با استفاده از یک دستمال نرم مرطوب و یا با استفاده از شوینده مناسب براق می‌شوند و خاصیت ضد خش بودن آنها نیز باعث می‌شود ظاهر زیبای خود را همیشه حفظ کنند.
 
طراحی زیبا و شیک
گاز شیشه‌ای اخوان طراحی زیبا و به‌روزی دارد و تنوع طرح‌های باعث می‌شود بتوان به راحتی آن را با هود ست کرد و یک دکوراسیون زیبا در آشپزخانه ایجاد کرد. این نوع گازها به دلیل صفحه‌ای بودن فضای کمی اشغال می‌کنند، حمل و نقل آسانی دارند و به راحتی تعمیر می‌شوند. همچنین می‌توان گفت که این گازها به دلیل زیبایی خود برای کسانی که شیک بودن اولیت آنهاست، بهترین انتخاب هستند.
 
دوام و مقاومت مناسب
اجاق گاز شیشه‌ ای اخوان از سکوریت ضد ضربه و مقاوم به حرارت ساخته شده و به سادگی آسیب نمی‌بیند. همچنین ضمانت معتبر سازه کالا باعث می‌شود برای شکستن اجاق گاز نگرانی خاصی نداشته باشید و از سلیقه خود بهره ببرید؛ چرا که برخی افراد تنها به این دلیل که فکر می‌کنند این اجاق‌ها به راحتی می‌شکنند از آنها استفاده نمی‌کنند. البته به طور کُلی این گازها از نواحی لبه خود حساس‌اند و با ضربه لب پر می‌شوند و در استفاده از آنها بهتر است دقت کافی داشته باشید. هر نوع شیشه‌ای که تهیه کنید حساس است و ممکن است آسیب ببیند.
 
خرید گاز شیشه‌ ای اخوان از نمایندگی معتبر
امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. در انتها باید ذکر کنیم که خرید محصولات اخوان از نمایندگی معتبر ضروری است و باعث می‌شود بتوانید به راحتی از خدمات پس از فروش استفاده کنید؛ به خصوص برای کالاهایی که از حساسیت بالایی برخوردارند و ضمانت کیفیت آنها باعث آسوده شدن خاطر شما می‌شود. برای سفارش محصولات متنوع سازه کالا، لطفاً از سایت ما بازدید نمایید.
برچسب‌ها: اخوان، اجاق گاز، سازه کالا,

گاز توکار اخوان چگونه است؟

گاز توکار اخوان یکی از پیشرفته‌ترین مدل‌های اجاق گاز است که به نوعی در حال تسخیر بازار به نفع خود است؛ به طوری که امروزه خرید گاز صفحه‌ای از هر نوع گاز دیگری بیشتر صورت می‌گیرد و برند اخوان نیز در میان برندهای ایرانی و خارجی، بسیار معروف و محبوب است. خرید گاز توکار اخوان مزایایی به همراه دارد که می‌توان گفت سایر اجاق گازها برخی از بعضی از آنها را شامل نمی‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی‌ها و قیمت گاز رومیزی اخوان آشنا شویم.

همانطور که از اسم گاز صفحه ای مشخص است، مانند یک صفحه است که روی کابینت یا میزهای مخصوص نصب شده در آشپزخانه وصل می‌شود. تعداد شعله‌های گاز رومیزی اخوان ممکن است به 6 عدد هم برسد و در مدل‌های مختلف ضخامت متفاوتی دارد. به عنوان مثال گازهای شیشه‌ای و بسیار نازک اخوان موجودند که از برق برای ایجاد حرارت استفاده می‌کنند و صفحه‌های لمسی و دیجیتال دارند؛ برخی دیگر نیز که گازسوز هستنداز شعله مستقیم استفاده برای پخت غذا می‌کنند. 
 
نکته قابل توجه در مورد گازهای صفحه‌ای وجود دارد طراحی زیبا و شیک آنها در عین اشغال فضای کم است. این نوع گازها با اینکه برخلاف گازهای مبله یا ایستاده فِر ندارند، اما امکانات و کاربردهای زیادی دارند و مهم‌تر از همه دکوراسیون منزل شما را بهبود می‌بخشند. برخی دیگر از امکانات مدل‌های مختلف گاز رومیزی اخوان شامل:
 
فندک و ترموکوبل اتوماتیک
صفحه باکیفیت استیل یا شیشه‌ای
سر شعله‌های مخصوص چدنی
سپری‌های چدن با صفحه دایره‌ای یا مربع شکل
در برخی از مدل‌ها تایمر
سطح صاف و درخشنده که به راحتی تمیز می‌شود
مجهز به دو تا شش شعله قدرتمند با اندازه‌های مختلف 
و ...
مدل‌های مختلف اجاق گاز صفحه‌ای اخوان را می توانید از سایت سازه کالا ، نمایندگی محصولات اخوان مشاهده کنید.
 
انواع گاز رومیزی اخوان
 
گاز رومیزی اخوان در انواع و مدل‌های مختلف تولید می‌شود و از نظر انرژی مصرفی به دو دسته برقی و گازی تقسیم می‌شود. مدل‌های برقی اگرچه بهینه شده‌اند و از نظر انرژی از تمام محصولات موجود در بازار استانداردترند، اما بیشتر از اجاق‌های گازسوز انرژی مصرف می‌کنند و از نظر هزینه انرژی ممکن است گران‌تر باشند.
 
همچنین گاز صفحه‌ای اخوان از نظر شکل ظاهری و جنس غالب، در مدل‌های شیشه‌ای، استیل و ترکیبی تولید و عرضه می شود. البته گازهای استیل به دلیل زیبایی، مقاومت و کارایی که دارند محبوب‌ترند؛ چرا که این محصولات به راحتی تمیز می‌شوند، درخشندگی خوبی دارند و دوام بیشتری دارند. البته مدل‌های شیشه‌ای در مقابل خط و خش مقاوم‌ترند اما شکنندگی بیشتر آنها باعث می‌شوند به طور کُلی مدل‌های شیشه‌ای دوام بیشتری داشته باشند. البته باید ذکر کنیم که گاز صفحه‌ای اخوان شیشه‌ای با گرم و سرد شدن شکسته نمی‌شود و تنها در برابر ضربه حساس است.
 
قیمت اجاق گاز رومیزی اخوان
 
قیمت اجاق گاز رومیزی اخوان به اندازه، مدل، تعداد شعله‌ها، جنس اجاق و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. قیمت محصولات اخوان در نمایندگی سازه کالا بسیار به صرفه تعیین شده و حتی نسبت به کالاهایی که کیفیت کمتری دارند، ارزان‌تر است.
شایسته ذکر است که اجاق گاز صفحه‌ای اخوان یک محصول صادراتی است و بسیاری از برندهای خارجی توان رقابت با این محصول را ندارند. بنابراین توصیه می‌کنیم به جای پرداخت هزینه‌های اضافی، اجاق گاز خود مورد نیاز خود را از سازه کالا تهیه نموده و از کیفیت کالاها نیز بهره ببرید.
در صورتی که به مشاوره تخصصی احتیاج دارید، با شماره تماس شرکت ما (درج شده در قسمت تماس با ما) تماس حاصل فرمایید. 
برچسب‌ها: اخوان، سازه کالا، گاز,

با انواع اجاق گازهای اخوان آشنا شوید

 معمولاً پرکاربردترین وسیله آشپزخانه اجاق گاز است که نقش قلب منزل را بر عهده دارد و قطعا خرید مناسب آن ضروری است. اکثر پخت و پزهای روزانه همه ما با استفاده از اجاق گاز صورت می‌گیرد و داشتن غذای مناسب تا حد زیادی به داشتن اجاق گاز مناسب وابسته است. اجاق گاز اخوان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که تقریباً بیش از هر گاز دیگری در بازار ایران طرفدار دارد. 

انواع اجاق گاز اخوان
اجاق گازها بر حسب کاربردی که برای شما دارند از نظر نوع ایستادن و محل قرارگیری متفاوت‌اند. شرکت اخوان با استفاده از طراحی انواع مختلف گاز به شما کمک می‌کند انتخاب وسیع‌تری داشته باشید و بتوانید بر حسب نیاز خود دست به انتخاب بزنید.  برای انتخاب نوع اجاق گاز باید به نکاتی مثل فضای مد نظرتان برای قرار دادن اجاق، تعداد اعضای خانواده، مقدار استفاده از اجاق گاز، سلیقه و بسیاری از موارد دیگر توجه کنید. به طور کُلی سازه کالا به عنوان نمایندگی گاز اخوان دو نوع عمده اجاق گاز رومیزی (یا صفحه‌ای) و ایستاده (یا مبله‌ای) را عرضه می‌کند که در ادامه به آنها می‌پردازیم.
 
اجاق گاز صفحه‌ای اخوان
همانطور که از اسم این اجاق مشخص است، بر روی میز قرار می‌گیرد و مزایای زیادی به آشپزخانه اضافه می‌کند. این نوع اجاق گازها قیمت معقول‌تری داشته و امروزه در ایران پرطرفدارترند. این نوع اجاق‌ها برای منازلی که با محدودیت فضا مواجه اند بسیار مناسب هستند و می‌توان گفت تنها عیب آنها این است که فِر ندارند. اغلب اجاق گازهای صفحه‌ای بسیار حساس هستند و برای استفاده از آنها باید دقت و حساسیت زیادی داشته باشید. 
 
همین اجاق‌گازهای صفحه‌ای نیز در دو نوع متفاوت تولید می‌شوند. نوع اول توکار است که درون کابینت قرار می‌گیرد و کاملا نصب می‌شود؛ و نوع دوم رومیزی است که تقریبا می‌توان گفت قابل حمل است. شایسته ذکر است که جنس اجاق گازها ممکن است متفاوت باشد و از متریال‌های مختلفی برای ساخت آنها استفاده می‌شود. اجاق گاز صفحه‌ای ممکن است استیل یا شیشه‌ای باشد که اجاق شیشه‌ای برای کسانی که به طراحی و دکوراسیون آشپزخانه خود اهمیت می‌دهند ایده‌‌آل است.
 
اجاق گاز مبله‌ای
اجاق گازهای مبله‌ای با توجه به کارایی خاصی که دارند مقرون به صرفه‌ترند. شایسته ذکر است که قیمت اجاق گاز اخوان در نوع مبله‌ای، نسبت به سایر محصولات مشابه بسیار ارزان‌تر است و در عین حال از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است. 
 
این نوع اجاق گازها هم گاز دارند و هم فر محسوب می‌شوند؛ در واقع شما با خرید گاز اخوان مبله‌ای با یک تیر دو نشان می‌زنید. کسانی که از آشپزی لذت می‌برند و مایل‌اند علاوه بر غذاهای عادی از شیرینی، کیک و غذاهایی که با فِر درست می‌شوند استفاده کنند، بهتر است از این محصولات استفاده کنند. تنها نکته در مورد این نوع اجاق گازها فضایی است که اشغال می‌کنند.
 
قیمت اجاق گاز اخوان
با توجه به اینکه قیمت لوازم خانگی به صورت روز افزون افزایش پیدا می‌کند، داشتن یک اجاق گاز با کیفیت از لزومات است. با توجه به این موضوع بهتر است با انواع اجاق گاز و نحوه خرید آنها آشنا باشیم. سازه کالا با ارئه خدمات پس از فروش منحصر به فرد و قیمت به صرفه اجاق گاز اخوان، تسهیلات بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد.
 
خرید گاز اخوان
امروزه انواع مختلفی از گاز ارائه می‌شود که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. تنوع بالای محصولات اخوان و مناسب بودن قیمت گاز اخوان باعث می‌شود انتخاب اجاق برای شما آسان‌تر باشد. علاوه بر این محصولات شرکت اخوان از نظر مصرف سوخت، میزان شعله و حرارت و جنس اجاق گاز بسیار عالی‌اند و کیفیت فوق العاده‌ای دارند. جنس مرغوب بدنه اجاق گاز، تکنولوژی پیشرفته و استفاده از طراحی مناسب باعث می‌شود دوام این اجاق‌ها از هر محصول دیگری بالاتر باشد.
 
نمایندگی گاز اخوان
سازه کالا معتبرترین نمایندگی فروش محصولات اخوان و ارائه خدمات پس از فروش برای این محصولات است. این شرکت با دارا بودن نمایندگی در سراسر کشور قادر است تمام نیازها و انتظارات مشتریان محترم را رفع کند. توصیه می‌کنیم برای اطلاع از قیمت گاز اخوان و سایر محصولات، یا سفارش آنها، لطفاً از طریق سایت نمایندگی اخوان یعنی سازه کالا اقدام نمایید. شایسته ذکر است که این شرکت نمایندگی فروش محصولات داتیس را نیز بر عهده دارد و برای خرید محصولات این برند می‌توانید با اطمینان بیشتر از طریق سازه کالا اقدام کنید.
برچسب‌ها: لوازم خانگی، اجاق گاز، اخوان,

آشنایی با انواع فرهای توکار اخوان

 فر توکار اخوان یکی از انواع مدرن فر می‌باشد که بسیاری از آشپزخانه‌های حرفه‌ای و لوکس نیز از آن بهره می‌برند. این نوع فر توکار همانطور که از نامش مشخص است، در قسمت‌های داخلی کابینت و دیوار جای می‌گیرد و فضای اضافی روی کابینت یا جای دیگری را اشغال نمی‌کند. 

طراحی زیبا و متنوع فر توکار اخوان باعث می‌شود بتوانید به راحتی آن را با دکوراسیون آشپزخانه و منزلتان هماهنگ کنید و انتخاب گسترده‌تری داشته باشید. مدل‌های فر توکار موجود در بازار ظاهر متنوعی دارند و ممکن است از مدل‌های استیل، شیشه و یا ترکیبی باشند. به هر حال نکته قابل توجه این است که باید در مورد خرید فر توکار اخوان دقت قابل قبولی صرف کرد؛ چرا که علاوه بر انتخاب مدل درست، خرید از نمایندگی معتبر نیز حائز اهمیت است. سازه کالا به عنوان نماینده معتبر محصولات اخوان خدمات پس از فروشی عرضه می‌کند که می‌تواند رضایت حداکثری شما را کسب کند. 

از ویژگی‌های این فرهای توکار می‌توان به ظرفیت تقریبی 50 تا 70 لیتری آنها اشاره کرد. همچنین قابل ذکر است که سیستم‌های پخت مختلف این فرها که متناسب با غذاهای مختلف است، به شما کمک می‌کند خوراکی‌های خوشمزه‌تان را با بالاترین بازدهی تهیه کنید.

انواع فر توکار اخوان
فرهای توکار اخوان مدل‌های مختلفی دارند اما نباید آنها را با ماکروویو اشتباه بگیرید. ماکروویو که برخی آن را ماکروفر نیز می‌نامند از اشعه ماکروویو برای پخت استفاده می‌کند اما فرهای توکار از حرارت مستقیم استفاده می‌کنند. به طور کُلی انواع مدل‌های فر توکار اخوان از نظر انرژی مصرفی شامل:

گازی
فرهای توکار گازی تنها از انرژی گاز برای پخت غذا استفاده می‌کنند و مزایا و معایبی نسبت به مدل برقی دارند. به عنوان مثال این نوع فرها از جوجه گردان و حرارت بالا بهره می‌برند اما ویژگی گریل را ندارند. شایسته ذکر است که فرهای گازی انرژی کمتری نسبت به مدل‌های برقی مصرف می‌کنند. بنابراین خرید فر توکار اخوان از مدل گازی می‌تواند ایده خوبی برای صرفه جویی باشد؛ چرا که فرهای اخوان به خودی خود صرفه جو بوده و برچسب مصرف انرژی بهینه دارند.

برقی
فرهای توکار برقی گزینه مناسبی افرادی هستند که به دنبال خرید فرهای مدرن هستند و مایل نیستند دستگاه را به شبکه گاز متصل کنند. این فرها ویژگی‌های مدرنی دارند که باعث می‌شود پخت غذا با آنها ساده‌تر باشد. همچنین شایسته ذکر است که فرهای گازی- برقی نیز وجود دارند که ویژگی‌های مشترک هر دو مدل بالا را دارند. این فرها امکانات مختلفی دارند و برای پخت از هردو انرژی برق و گاز می‌توانند استفاده کنند.

فرها از نظر کارکرد نیز انواع مختلفی دارند که شامل کانوکشن، معمولی و چند منظوره هستند. فرهای کانوکشن فن دارند و گرما را بهتر پخش می‌کنند. همچنین این فرها گرمای بالاتری به غذاها می‌رسانند و زمان پخت را کاهش می‌دهند. فرهای معمولی گرما را از بالا به پایین منتقل می‌کنند و پخش گرمای یکسانی ندارند. همچنین فرهای چند منظوره از سیستم‌های پخت مختلف استفاده می‌کنند و قابلیت تنظیم دما و کنترل بیشتری دارند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود فرهای چند منظوره انعظاف پذیر باشند و هر مشتری به خوبی از آنها بهره ببرد.

یکی از بهترین برندهای سازنده فِر که انواع مدل‌های فر را تولید، و با قیمت مناسب ارائه می‌کند فر توکار اخوان است که قیمت آن نیز بسیار به صرفه است.

قیمت فر توکار اخوان
قیمت فر توکار اخوان به عوامل مختلفی مثل مدل فر، کارکرد آن و نمایندگی فروشنده آن بستگی دارد. به طور کُلی می‌توان گفت که قیمت فر توکار اخوان نسبت به کیفیت آن بسیار منصفانه است؛ تا جایی که مدل‌های خارجی حتی با کیفیت پایین‌تر قیمتی بسیار بالاتر پیشنهاد می‌کنند. همچنین توصیه می‌کنیم برای خرید فر توکار اخوان با نازل‌ترین قیمت، آن را از یک نمایندگی معتبر مثل سازه کالا تهیه کنید.

خرید فرتوکار اخوان
فرها امروزه یکی از وسایل ضروری آشپزخانه هستند و خرید آنها بسیار مهم است. قبل از خرید فر توکار اخوان توصیه می‌کنیم خوب به نیازها و انتظارات خود فکر کنید. ویژگی‌هایی مثل ظرفیت فِر، محل قرارگیری آن، شیوه باز و بسته شدن درب، امکانات فِر و انعطاف در تنظیمات عوامل مهمی هستند که قبل از خرید بهتر است به آنها فکر کنید. همچنین منبع انرژی مناسب فِر را از قبل انتخاب کنید.

برای خرید فر توکار اخوان توصیه می‌کنیم از طریق سایت سازه کالا اقدام کنید یا در صورت لزوم با شماره تماس دفتر ما تماس بگیرید. سازه کالا ارائه کننده باکیفیت‌ترین گارانتی و خدمات پس از فروش است و در این صورت علاوه بر زیبایی، کیفیت و کارایی محصولات را نیز تضمین می‌کنید.
برچسب‌ها: لوازم آشپزخان، نمایندگی اخوان در صادقیه,

فر اخوان چه مدلهایی دارد؟

 امروزه استفاده از گاز رومیزی بسیار متداول شده و واقعا جوابگوی نیازهای آشپزخانه نیز هست. این نوع اجاق گاز کاربرد کامل و مناسبی دارد و به دلیل زیبایی و اشغال کم فضای منزل، بسیار ایده آل است. اما مشکلی که این گازها دارند، این است که فِر ندارند و پخت بعضی خوراکی‌ها را غیر ممکن می‌کنند. اگر مایلید پخت کیک، پتیزا، ماهی تنوری و انواعی از غذاها و خوراکی‌های خوشمزه را در دستور کار خود قرار دهید، توصیه می‌کنیم از فر اخوان استفاده کنید. قیمت فر اخوان بسیار به صرفه و ارزان است و مزایایی که دارد آن را بی‌رقیب می‌کند.

در ادامه با سازه کالا همراه باشید تا بیشتر در مورد فر اخوان و ویژگی‌های آن صحبت کنیم.
 
چرا خرید فر اخوان ضروری است؟
 
ممکن است با خودتان فکر کنید که داشتن فر اصلاً ضروری نیست و می‌توان با استفاده از یک گاز رومیزی تمام خوراکی‌های مورد نیاز را پخت. اما توجه داشته باشید که نوع حرارت دهی فر کاملاً متفاوت است و بیش از نیمی از غذاهای خوشمزه اصلاً با استفاده از اجاق گاز قابل پخت نیستند. به عنوان مثال برای ساخت بافت‌های حساسی مثل پیتزا یا کیک و شیرینی حرارت مستقیم کارآمد نیست و باید از فر استفاده کرد.
 
در فر اخوان حرارت به صورت یکنواخت در کل محیط داخلی پخش می‌شود؛ این ویژگی هم باعث پخت یکنواخت خوراکی می‌شود و هم باعث می‌شود سطوح مختلف آن گریل و خوشمزه شود. گریل شدن سطح غذا و پخت یکنواخت آن علاوه بر ظاهر، بر طعم غذا نیز تاثیر زیادی می‌گذارد. بنابراین اینکه فکر کنید با داشتن یک اجاق گاز می‌توانید هر غذایی را طبخ کنید، کاملاً غلط است و هر کسی این را می‌داند. 
 
اما چرا فر اخوان؟
 
در این مورد باید گفت که قیمت فر اخوان ارزان است اما امکانات، مزایا و کیفیتی که ارائه می‌کند باعث می‌شود در میان مشتریان از هر برند دیگری پرطرفدارتر باشد. ضمناً شرکت اخوان به نمایندگی سازه کالا خدمات پس از فروش و گارانتی بسیار خوبی نیز ارائه می‌کند که باعث می‌شود خیال شما به هر لحاظ آسوده باشد.
 
انواع فر اخوان
 
فرهای اخوان در انواع و مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. بنابراین شما برای انتخاب فر مناسب باید نیازها و انتظاراتتان را بسنجید و محیط آشپزخانه را بررسی کنید. به طور کُلی انواع فِر شامل:
 
اجاق گاز مبله‌ای
 
اجاق گاز مبله‌ای اخوان دارای فرهایی است که همه ما با آنها آشنایی داریم. در این مدل اجاق گازها صفحه بالا مربوط به صفحه گاز و بخش داخلی آن فِر است. شما می‌توانید برای خرید یکجای اجاق گاز و فِر از این مدل‌ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که معمولاً این اجاق‌ها به فضای بیشتری احتیاج دارند و کمی قدیمی‌تر هستند.
 
فر توکار
 
لوکس‌ترین و پرطرفدارترین فر موجود در بازار، فر توکار اخوان است که در آشپزخانه‌های حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع فر داخل کابینت نصب می‌شود و فضای کمتری اشغال می‌کند که باعث بهبود دکوراسیون شما با وجود کاربردهای فراوانش می‌شود.
 
فر روکار
 
فر روکار اخوان از نظر عملکرد و کارایی تفاوت چندانی با فر توکار ندارد اما از نظر ظاهری و نحوه نصب تفاوت بسیار زیادی دارد. این نوع فر روی کابینت قرار می‌گیرد و دقیقاً مانند مایکروویو روکار است. این نوع فرها قابل حمل‌اند و جابجایی آسانی دارند که خود یک مزیت محسوب می‌شود.
 
خرید مطمئن فر آشپزخانه
 
امیدواریم با مطالعه این مطالب با انواع مدل‌های فر آشنا شده باشید. اما نکته مهمی که در رابطه با خرید فِر وجود دارد این است که باید این محصول را از یک برند و فروشگاه معتبر خریداری کنید. سازه کالا به عنوان نمایندگی شرکت اخوان در سراسر کشور این محصولات را با بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش ارائه می‌کند. 

قیمت فر اخوان 
 
قیمت فر اخوان از بسیاری از فرهای خارجی مناسب‌تر بوده و هزینه شما را کاهش می‌دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر توصیه می‌کنیم از سایت ما بازدید نمایید یا با شماره تماس سازه کالا تماس حاصل فرمایید.

 

برچسب‌ها: لوازم خانگی، فر، اخوان,

آشنایی با انواع سینک های ظرفشویی خانگی

 سینک ظرفشویی یکی از مهم‌ترین بخش‌های آشپزخانه است که کاربردهای گسترده‌ای دارد. از سینک ظرفشویی برای شستشوی مواد غذایی و ظروف غذا استفاده می‌شود و نقش مهمی در بهداشت و ظاهر آشپزخانه دارد. خرید سینک اخوان می‌تواند ویژگی‌های جدیدی به آشپزخانه شما اضافه کند و مزایای زیادی در اختیارتان قرار دهد. شرکت اخوان با عرضه با کیفیت‌ترین سینک‌های ظرفشویی به شما کمک می‌کند انتخاب و خرید آسان‌تری داشته باشید و از بهترین محصولات موجود در بازار استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر از بهترین سینک‌های ظرفشویی موجود در بازار تا انتها با ما همراه باشید.
 
انواع سینک ظرفشویی
 
انواع سینک ظرفشویی اخوان از نظر طرح و سبک در سه مدل توکار، روکار و زیر کورین تولید می‌شوند.
 
سینک توکار
 
سینک توکار اخوان فاصله‌ای چند سانتی متری از لبه سینک تا پیشخوان ایجاد شده دارد و در قسمت داخلی آن نصب می شود. این نوع سینک به دلیل قابلیت تمیز شدن راحت و طراحی زیبا، امروزه نسبت به سایر سینک‌ها بسیار پرطرفدار شده است.
 
سینک روکار
 
نوع دیگر سینک ظرفشویی که لبه داخلی آن روی پیشخوان قرار می‌گیرد سینک روکار است که قیمت آن نسبت به سایر انواع سینک کمتر است. نصب و تعویض سینک روکار از سینک توکار اخوان آسان‌تر است اما ظاهر قدیمی‌تری دارد.
 
سینک زیر کورین
 
سینک زیر کورین به نوعی از سینک گفته می‌شود که در آن از سنگ مصنوعی یا کورین استفاده شده. این نوع سینک‌ها ضد خش و ضد لکه هستند و به دلیل ظاهر به‌روزی که دارند، بسیار پرطرفدارند.

چرا کیفیت سینک اخوان مثال زدنی است؟
 
سینک ظرفشویی اخوان ویژگی‌هایی دارد که ارزش خرید آن را بالا می‌برد و آن را در میان خانه‌داران عزیز محبوب کرده است. مشتریان این سینک‌ها خدماتی از نمایندگی سینک اخوان دریافت می‌کنند که باعث شده بیش از هر چیزی این سینک‌ها را در اولویت خرید خود قرار دهند. به عنوان مثال قیمت سینک اخوان در مقایسه با سایر انواع سینک‌ها بسیار به صرفه است.
 
این شرکت محصولات خود را با بهترین کیفیت می‌سازد تا توان رقابت با محصولات خارجی را داشته باشد و از همین روست که مشتریان با مقایسه قیمت سینک اخوان با محصولات خارجی، خرید این سینک‌ها را ترجیح می‌دهند.
 
خانم‌های خانه دار اغلب خرید سینک اخوان را برای شستشوی موثر مواد غذایی و ظروف انجام می‌دهند. این سینک‌ها لکه نمی‌شوند و درخشندگی آنها دوام بالایی دارد که به انتخاب آن کمک می‌کند. شرکت اخوان با در نظر گرفتن تمام نیاز خانه‌داران عزیز آنها را طوری طراحی کرده که علاوه بر زیبایی خود، به راحتی تمیز شوند و درخشندگی خود را حفظ کنند. 
 
ضمناً مقاومت بالای این سینک‌ها باعث می‌شود تمام مدتی که از آنها استفاده می‌کنید احساس امنیت داشته باشید و نگران خراب شدن سینک نباشید. ویژگی موثر سینک اخوان این است که خاصیت ضد زنگ بودن را داشته و مانند اغلب سینک‌های موجود در بازار پس از گذشت مدتی شکل و ظاهر آن دچار افت نمی‌شود.
 
انواع سینک ظرفشویی اخوان
 
انواع سینک ظرفشویی اخوان از نظر طرح و سبک در سه مدل توکار، روکار و زیر کورین تولید می‌شوند.
 
سینک توکار اخوان
 
سینک توکار اخوان فاصله‌ای چند سانتی متری از لبه سینک تا پیشخوان ایجاد شده دارد و در قسمت داخلی آن نصب می شود. این نوع سینک به دلیل قابلیت تمیز شدن راحت و طراحی زیبا، امروزه نسبت به سایر سینک‌ها بسیار پرطرفدار شده است.
 
سینک روکار اخوان
 
نوع دیگر سینک ظرفشویی که لبه داخلی آن روی پیشخوان قرار می‌گیرد سینک روکار است که قیمت آن نسبت به سایر انواع سینک کمتر است. نصب و تعویض سینک روکار از سینک توکار اخوان آسان‌تر است اما ظاهر قدیمی‌تری دارد.
 
سینک زیر کورین اخوان
 
سینک زیر کورین به نوعی از سینک گفته می‌شود که در آن از سنگ مصنوعی یا کورین استفاده شده. این نوع سینک‌ها ضد خش و ضد لکه هستند و به دلیل ظاهر به‌روزی که دارند، بسیار پرطرفدارند.
 
متریال سینک اخوان
 
سینک‌های ظرفشویی اخوان از متریال متنوعی ساخته می‌شوند و ساخت آنها متناسب با نیاز مشتریان است. معمولاً در این سینک‌ها از جنس شیشه، استیل و گرانیت ساخته می‌شوند و نمونه‌های گرانیتی آنها معمولاً شیک‌ترند. انواع سینک اخوان از نظر جنس متریال شامل:
 
سینگ گرانیتی
 
این محصولات از گرانیت و رزین ساخته می‌شوند و از نظر رنگ و مدل تنوع بالایی دارند. این سینک‌ها از نظر ظاهری بسیار بالاترند و به همین دلیل است که خرید سینک اخوان گرانیتی در میان مشتریان بسیار پرطرفدار است. این سینک‌ها معایبی نیز دارند اما اگر آنها را از برند معتبری خریداری نمایید، هیچ مشکلی ندارید.
 
سینک شیشه‌ای
 
این مدل از سینک‌ها در گذشته محبوبیت داشتند و امروزه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. ظاهر خاص سینک‌های شیشه‌ای برای مشتریان بسیار جالب بود اما لکه شدن و خط و خش زیادی بسیاری از افراد را از خرید آنها منصرف می‌کرد. به هر حال این سینک‌ها نیز متناسب با سلیقه برخی افراد هستند. 
 
سینک استیل
 
سینک اخوان استیل معمول‌ترین  مدل سینک ظرفشویی در ایران است که مدل‌های مختلفی دارد. شایسته ذکر است که سینک توکار اخوان از همین جنس بوده و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که در قسمت‌های قبلی به آنها پرداختیم.
 
خرید سینک اخوان
 
علت محبوبیت بالای خرید سینک اخوان در ایران این است که این شرکت  باسابقه‌ترین تولید کننده این محصولات است و برای ساخت با کیفیت آنها از متریال مناسبی استفاده می‌کند. این شرکت کیفیت و ضخامت ورقه‌های استیل را بسیار مناسب ارائه می‌کند و آنها را مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید می‌کند. همچنین عمق لگن و ضد خش بودن سینک که مورد علاقه مشتریان ایرانی است، به طور کامل در محصولات اخوان دیده می‌شود.
 
قیمت سینک اخوان در مقایسه با کالاهای بی کیفیت موجود در بازار بسیار به صرفه بوده و خدمات پس از فروش اخوان نیز آن را بهینه‌تر می‌کند. برای بررسی دقیق محصولات اخوان، توصیه می‌کنیم به صورت کامل از سایت  سازه کالا بازدید نمایید و در صورت لزوم با شماره تماس ثبت شده در بخش تماس با ما، ارتباط برقرار کنید.
 

 

برچسب‌ها: لوازم خانگی,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 6
بازدید ماه گذشته : 6
بازدید سال گذشته : 17
کل بازدید : 562