x تبلیغات
مجله دانستنی ها

مجله دانستنی ها

نکات مهم خرید پمپ آب خانگی چیست

 در دنیای امروز به خاطر رشد جمعیت شهرها و کلان شهرها که باعث زیاد شدن ساخت و ساز در شهرها شده است و همچنین در تمام ساختمان‌های مسکونی و تجاری به دلیل افزایش جمعیت، مشکل فشار آب از معضلات ساختمانی به شمار می‌رود. بدین منظور گروهی از طراحان و مهندسین  دستگاه های پمپ آب خانگی را طراحی و تولید کرده‌اند.

این دستگاه نیروی الکتریسیته را به نیروی مکانیکی تبدیل می‌کند و باعث افزایش و بهتر شدن فشار آب می‌شود. در ساختمان‌هایی که به آب با فشار بالا نیاز دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
الکتروپمپ‌ها یا دستگاه‌های پمپ آب علاوه بر مصارف ساختمانی، در صنعت هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. از موارد مصرفی آن در صنعت به آتش نشانی، تامین سرمایش و گرمایش، تخلیه آب انبار، پمپاژ آب،استخر، جابه‌جایی آب اشاره کرد.
 
در انتخاب و خرید پمپ آب مناسب برای ساختمان به چند نکته باید توجه کرد، تا بهترین انتخاب را داشته باشیم. مثلا بدانیم پمپ آب برای ساختمان ۷ طبقه چه خصوصیاتی دارد یا پمپ آب برای ساختمان ۴ طبقه دارای چه خصوصیاتی است. البته گاهی فروشندگان هم در رابطه با خرید اطلاعات غلطی به خریدار می‌دهند که باعث ایجاد مشکلاتی برای ساکنین ساختمان در آینده می‌شود.
 
از این رو باید در موقع خرید به تعداد واحدهای ساختمان، تعداد طبقات، تعداد شیرآلات و اتصالات موجود در ساختمان  و میزان مصرف آب توجه کرد تا مناسب ترین خرید رو انجام دهیم.
 
برای استفاده از پمپ آب، نمی‌توانید مستقیما آن را به لوله آب شهری متصل کنید، چرا که باعث افت فشار آب بقیه ساختمان‌های اطراف می‌شود. از نظر قانون این کار مشکل دارد و انجام چنین کاری غیرقانونی است. برای رفع این مشکل استفاده از یک منبع یا مخزن آب با توجه به نیاز ساختمان، تعداد طبقات و واحدهای موجود در ساختمان بهترین گزینه است.
 
یکی دیگر از نکاتی که در مورد پمپ آب باید به آن توجه کرد، محل نصب پمپ است. از عوامل دخیل در محل نصب پمپ می‌توان به نوع آن و نوع ساختمان اشاره کرد. در ساختمان‌های جدید، به دلیل اینکه استفاده از پمپ به یک نیاز تبدیل شده است، در زمان ساخت ساختمان محل مناسب نصب پمپ در نقشه ساختمان تعبیه شده است.
 
چنان چه قصد خرید این تجهیزات را دارید، فروشگاه بزرگ شاکری  اقدام به فروش پمپ آب خانگی به صورت اینترنتی کرده است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت فروشگاه یا کارشناسان بخش فروش مراجعه کنید.
برچسب‌ها: فروشگاه بزرگ شاکری، پمپ,

با انواع هود آشنا شوید و با قیمت مناسب بخرید

هود نیز در کنار اجاق گاز یکی از ضروری‌ترین وسایل داخل آشپزخانه است که به منظور مکش دود، بود، رطوبت اضافی، گاز و آلودگی حاصل پختن غذا را خارج می‌کند. در صورت عدم استفاده از هود، علاوه بر اینکه بو و ذرات چربی بر روی وسایل می‌نشینند و فضای نامطلوبی ایجاد می‌کنند، دکوراسیون آشپزخانه به طور کُلی دچار اختلال می‌شود. استفاده از هود داتیس در کنار یک اجاق گاز شیک می‌تواند کل فضای آشپزخانه‌تان را مدرن‌تر و مجهزتر نشان می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با هود مخفی داتیس و ویژگی‌های آن، با ما همراه باشید.

هود داتیس چه ویژگی‌هایی دارد؟
هود داتیس یکی از باکیفیت‌ترین برندهای هود در ایران است که ویژگی‌های خاص آن باعث متمایز بودنش شده است. تمام مدل‌های هود داتیس دارای فیلتر قابل شستشو هستند که باعث می‌شود پس از مدتی نیاز به تعویض آن نداشته باشید. ضمناً هودهای آشپزخانه داتیس در انواع و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند تا متناسب با نیازهای تمام مشتریان باشند. در ادامه بیشتر به انواع هود داتیس می‌‌پردازیم. 
 
یکی از ویژگی های منحصر به فرد هود مخفی داتیس این است که داخل کابینت مخفی شده و تنها دریچه آن مشخص است؛ بنابراین فضای زیادی اشغال نمی‌کند و دکوراسیون را بهبود می‌بخشد.
 
هود داتیس با استفاده از متریال مختلفی تولید می‌شود که این متریال باعث راحت تمیز شدن هود و استحکام و دوام بیشتر آن می‌شوند. از انواع متریال این هودها می‌توان به پلاستیک طرح چوب، استیل، شیشه و بسیاری از مواد دیگر اشاره کرد.
 این هودها با ابعاد و مکش‌های مختلفی تولید می‌شوند تا شما عزیزان بتوانید هر کدام از آنها را که نیاز دارید، تهیه کنید.  انواع مدل‌های هود ارائه شده توسط سازه کالا، بی‌صدا و با قدرت مکش بالا هستند تا هر آنچه را که از یک هود آشپزخانه می‌خواهید به شما بدهند.
 
انواع هود داتیس
هود زیر کابینتی 
این نوع هود که می‌توان گفت پرطرفدارترین مدل هود است، زیر کابینت و بالای اجاق گاز نصب می‌شود. از مزایای آن می‌توان به اشغال فضای کم، قدرت موتور مناسب و نگهداری آسان اشاره کرد.
 
هود جزیره‌ای 
یکی از شیک‌ترین انواع هود، همین مدل جزیره‌ای است که اندازه کوچکی دارد و البته قدرت مکش مناسبی هم دارد. این نوع هودها اغلب به صورت یک استوانه بالای اجاق ساخته می‌شوند و بیشتر برای کسانی مناسب‌اند که به جای کارایی به دنبال زیبایی دکوراسیون آشپزخانه هستند.
 
هود شومینه‌ای
هود شومینه‌ای حالتی شبیه به یک قیف برعکس دارد و بر روی دیوار نصب می‌شود. این نوع هودها نیز از نظر طراحی بسیار جذاب‌اند و اغلب از ترکیب شیشه با سایر جنس‌ها ساخته می‌شوند.
 
هود مخفی
 هود مخفی داتیس یکی از انواع باکیفیت و خوش ساخت هود است که کارایی بالایی دارد. این نوع هود داخل کابینت قرار می‌گیرد و فضای اضافی اشغال نمی‌کند. شایسته ذکر است که اغلب هودهای این مدل قدرت مکش بالا و سر و صدای کمی دارند. هود مخفی داتیس به دلیل تمرکز بالای این شرکت در ساخت این هود، کیفیت بالایی داشته و به همراه امکانات زیادی مثل ریموت، صفحه دیجیتال و ... ارائه می‌شود.
 
مزایای هود داتیس
هود داتیس کیفیت ساخت خوبی داشته و همین باعث می‌شود استفاده از آن کاربردها و مزایای زیادی برای شما داشته باشد. مزایای این هودها شامل:
خارج شدن باکتری‌ها، آلودگی‌ها و قارچ‌ها و کپک‌ها از طریق هود
جلوگیری از بروز مشکل در یادگیری کودکان به دلیل پخش شدن بوی غذا
کمک به افرادی که سیستم تنفسی حساسی دارند یا به دلیل آسم به بوها و گازها حساس‌اند.
جذب گازها و مواد مضر پخش شده در آشپزخانه (مثل انواع حشره کش‌ها)
عملکرد بدون صدا
نوردهی مناسب بالای اجاق گاز
 
قیمت هود آشپزخانه داتیس
قیمت انواع هود به عوامل مختلفی مثل کارایی، نوع هود، امکانات دستگاه، قدرت مکش، جنس هود و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. به طور کُلی برای اینکه یک هود بی صدا با مکش خوب تهیه کنید، باید هزینه قابل توجهی پرداخت کنید. اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که هود داتیس علی رغم کیفیت مناسب، ارزان‌تر از بسیاری از محصولات داخلی و خارجی مشابه و حتی با کیفیت کمتر عرضه می‌شود. شایسته ذکر است که هود مخفی داتیس یکی از بهترین مدل‌های هود موجود در بازار است و علیرغم فضای کمی که اشغال می‌کند، کارایی بالایی دارد.
 
سازه کالا به عنوان نمایندگی رسمی محصولات داتیس، انواع هود را با قیمت به صرفه و خدمات پس از فروش بی‌نظیر ارائه می‌کند تا رضایت مشتریان را کسب کند. شما عزیزان می‌توانید با بازدید از سایت سازه کالا از قیمت روز محصولات داتیس و اخوان اطلاع یابید.

 

برچسب‌ها: فروشگاه سازه کالا، داتیس، هود,

آشنایی با انواع پمپ آب کفکش

 پمپ آب کفکش به شیوه سانتریفیوژ مستغرق کار می‌کند. از این نمونه ها معمولا برای پمپاژ آب های تمیز، آب چاه ها و سایر مخازن آب بدون لجن و آلودگی استفاده می‌شود. کار این پمپ ها به این صورت است که نیروی موتور الکتریکی، پمپ آب کفکش را به حرکت در می آورد و انرژی جنبشی آب را افزایش می‌دهد و در نتیجه آب پمپاژ می‌شود. فشار جریان خروجی آب به میزان و سرعت چرخش پروانه های پمپ بستگی دارد. اجزای اصلی پمپ آب کفکش عبارتند از: پروانه، محور، الکتروموتور، کابل،درزگیر مکانیکی، حلزون.

معمولا بدنه پمپ های کفکش از جنس پلاستیک، چدن، استیل و یا آلومینیوم تهیه می‌شوند. بسته به کاربرد هر پمپ، جنس بدنه آن متفاوت می‌باشد. به عنوان مثال برای آب‌های شور از پمپ‌هایی با بدنه پلاستیک و یا استیل استفاده می‌شود. زیرا آب شور خاصیت اسیدی دارد و برای جلوگیری از خورندگی و آسیب پمپ بهتر است از نمونه‌های استیل و پلاستیک استفاده شود. همچنین برای آب های زیرزمینی که قابل آشامیدن هستند مانند آب چاه‌ها از کف کش چاه ، با بدنه چدن و یا آلومینیوم استفاده می‌کنند.

از پمپ های آب کفکش برای آبیاری زمین های کشاورزی، فواره های مختلف، مصارف مسکونی، انتقال دادن آب استخرها و مخازن، خارج کردن پساب های فاضلاب و پساب هایی که به علت بارندگی ایجاد شده اند و انتقال دادن آب تمیز و پاکیزه استفاده می‌شود.

انواع مختلف پمپ آب کفکش:
– کفکش ساده

– تک فاز

– سه فاز

– آب خنک ( برای خنک کردن موتور از آب استفاده می شود )

– روغن خنک ( برای خنک کردن موتور از روغن استفاده می شود )

– خازن بیرون ( به صورت تک فاز )

– خازن داخل

و…

دهانه خروجی تک فاز، معمولا در سایز های 1، ¼ .1، 2 و 3 اینچ و دهانه کفکش های سه فاز در سایز های 2،3، 4 و 6 اینچ تولید می شوند. به عنوان مثال نمونه های کفکش 3 اینچ 11 متری VENZO، کفکش 2 اینچ 50 متری TMOX، کفکش 1 اینچ 33 متری ABR، کفکش 3 اینچ 15 متری HESEL و… در بازار موجود می باشد. همانطور که ملاحظه می کنید، پمپ های کفکش در ابعاد و ارتفاع متفاوت توسط شرکت های مختلفی تولید می شود. از آنجایی که تنوع پمپ های کفکش بسیار زیاد است، معمولا برای مشتریان مشکل است که از میان محصولات موجود، نمونه مناسب را پیدا کنند. بنابراین بهتر است پیش از خرید، با کارشناسان حرفه ای مشورت کنید.

مهمترین مشخصه های یک پمپ که در هنگام خرید پمپ های کفکش و کف کش چاه باید به آن توجه کرد، عبارتند از : میزان آبدهی، قدرت الکتروموتور، سایز دهانه خروج آب. برای خرید پمپ آب صنعتی و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.
برچسب‌ها: فروشگاه بزرگ شاکری,

آشنایی با انواع پمپ های آب صنعتی

 پمپ آب صنعتی ˛ پمپ های آب سنگین هستند که در صنایع مختلف برای جابجایی انواع مایعات استفاده می‌شوند. پمپ های آب صنعتی نه تنها آب را حمل می‌کنند، بلکه برای انتقال مایعات از جمله روغن، مواد شیمیایی، غذا، لجن، فاضلاب و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این پمپ ها تحت شرایط سخت آب و هوایی در مناطق مختلف کار می کنند. به همین دلیل، پمپ های آب صنعتی باید برای کار سخت و با بهترین مواد ساخته شوند تا اطمینان حاصل شود که آنها در بهترین حالت در طول هر روز کار می‌کنند. با توجه به ماهیت مایعاتی که می‌توان در مصارف صنعتی استفاده کرد، پمپ‌های صنعتی در اندازه ها و اشکال زیادی وجود دارند. طیف گسترده ای از انواع پمپ˛ مانند پمپ های پیستونی، پمپ های دیافراگمی، پمپ های پیچ، پمپ های دنده ای، پمپ های پریستالتیک، پمپ های حفره پیشرونده.

از پمپ های آبیاری برای تأمین آب بخشی از زمین، در هر نقطه از یک چمن­زار کوچک تا مناطق بزرگتر مانند مزرعه استفاده می شود. انواع مختلفی از پمپ های آبیاری وجود دارد. قبل از انتخاب پمپ آبیاری، ابتدا باید سیستم آبیاری خود را طراحی کنید تا مطمئن شوید که پمپ آبیاری مناسب را خریداری کرده اید.

در زیر به چهار نوع اصلی پمپ آبیاری اشاره می کنیم:
پمپ های توربین
پمپ های پروانه ای
پمپ های گریز از مرکز
پمپ های شناور
پمپ های توربین˛ یک پمپ آب غوطه ور با موتور سطح بالا است. اگر سطح آب متفاوت باشد، این پمپ یک انتخاب عالی است زیرا از مکش˛ برای جذب آب استفاده می کند و سطوح فشار پایین را جبران می‌کند.

پمپ های پروانه ای در نزدیکی سطح آب قرار دارند، اما مکش کافی برای جذب آب را ارائه نمی دهند. آنها از ظرفیت بالایی برخوردارند و هنگام جابجایی حجم زیادی از آب˛ به خوبی کار می‌کنند.

پمپ های گریز از مرکز˛ از یک پروانه چرخان برای افزایش سرعت سیال و فشار آن استفاده می‌کنند.

پمپ آب صنعتی شناور مهم ترین ابزار شما برای برداشتن یک گودال کوچک یا یک مساحت بزرگتر مانند بیرون آوردن آب از زیرزمین، خواهد بود. یک پمپ آب شناور یک پمپ همه کاره است که برای انتقال آب از فضاهای زیرزمینی، استخرها، مناطق سیل زده و موارد دیگر ایده آل است.
استفاده از آنها آسان است و پیچیدگی زیادی ندارند. پمپ های شناور پمپ هایی هستند که قرار است به طور کامل در زیر آب غوطه ور شوند. پمپ های آب طوری ساخته شده اند که بدون ترس از شکستگی در آب غوطه ور شوند. یک موتور پمپ آب شناور در یک پارتیشن محافظ (موتور خشک) قرار دارد و هرگز تحت تأثیر ماده ای که پمپ می‌کنند نخواهد بود، خواه آب فقط چند اینچ باشد یا به حالت سرریز برسد. برای خرید پمپ آب باکیفیت می توانید با شماره 09120402279 تماس بگیرید. 
 
 
برچسب‌ها: فروشگاه بزرگ شاکری,

قانون جدید در مورد طلاق توافقی چیست؟

منظور از قانون جدید طلاق توافقی ، قانونی است که در آذر ماه سال 1397 به تصویب رسید و قانون طلاق توافقی را دچار تغییرات مهمی کرد. همانطور که در بخش‌های قبل متوجه شدید، پروسه و مراحل این نوع طلاق نسبت به قبل طولانی‌تر و کمی دشوارتر شده است.

 طبق این قانون زوجین اجبارا باید در جلسات مشاوره خانواده در خارج از دادگاه شرکت کنند. در واقع شرکت در این جلسات مشاوره برای دریافت گواهی عدم انصراف از طلاق ( یا گواهی عدم امکان سازش) ضروری است.
در این جلسات با زوجین به صورت تخصصی صحبت می‌شود تا در صورت امکان سازش کنند و صلح بپردازند. در واقع این قانون به منظور کاهش نرخ طلاق و حمایت از خانواده‌ها به تصویب رسیده است تا در صورت امکان بتوانند به زندگی مشترک خود ادامه دهند.
بعد از این جلسات اگر زوجین هنوز تصمیم به طلاق داشتند، گواهی عدم امکان سازش برای آنها صادر می‌شود. این گواهی به منظور انجام طلاق توافقی کاملاً ضروری است. می‌توان گفت که تنها مرحله‌ای که وکیل طلاق توافقی در آن نقشی ندارد، همین مرحله مشاوره خانواده است که میان زوجین انجام می‌شود.
 
نمونه دادخواست طلاق توافقی توسط وکیل
در مورد اولین نکته باید گفت که لازم نیست تمام توافقات بین زوجین در متن دادخواست طلاق توافقی بیان شود و صرف بیان کلیات کفایت می‌کند. معمولا وکیل توافقی برای کیفیت بیشتر، متن دادخواست را شخصاً آماده می‌کند و بعد در جلسات دادگاه یا مشاوره متن مورد توافق کامل ارائه می‌شود.
البته وکیل متخصص بهتر می‌تواند تشخیص دهد که نوشتن متن به صورت کامل لازم است یا توافقات را می‌توان از چه طریقی ثبت کرد. اما حتما توجه داشته باشید که توافقات بین زوجین باید حتما ثبت شود.
 
در ادامه یک متن دادخواست طلاق توافقی خلاصه شده که توافقات طرفین در آن درج نشده است را شرح می‌دهیم. این متن کاملاً خلاصه است و زوجین خودشان نیز می‌توانند آن را تهیه کنند.
خواهان: خانم/ آقای ...
خوانده: خانم/ آقای ...
وکیل: خانم/ آقای ...
منضمات: عقدنامه، شناسنامه زوجین، کپی کارت ملی زوجین
با سلام و احترام خدمت ریاست محترم دادگاه‌های خانواده تهران
اینجانبان طبق کپی مصدق عقدنامه پیوست شده از مورخ عقد نکاح دائم یکدیگر می‌باشیم و به دلیل عدم سازش اخلاقی، تمایل به جدایی و طلاق توافقی داریم. بنابراین از محضرتان صدور گواهی عدم امکان سازش مورد استدعاست. با تشکر.
امضا: ...
توصیه می‌کنیم در صورت تمایل به ذکر جزئیات در دادخواست یا ثبت آن در مراحل بعدی، از وکیل طلاق توافقی کمک بگیرید.
 
وکالتنامه برای طلاق توافقی به وکیل
همانطور که قبلا هم گفتیم، شما می‌توانید با دادن وکالتنامه به وکیل خود، تمام مراحل طلاق توافقی را به او بسپارید و خودتان در جلسات دادگاه نیز شرکت نکنید. متن وکالت نامه توسط دادگاه بررسی می‌شود و شما باید تمام موارد را در آن ذکر کنید. معمولاً وکلا متن وکالت نامه را ویرایش می‌کنند که البته خودتان نیز می‌توانید این کار را انجام بدهید. در صورتی که وکیل شما این وکالتنامه را ویرایش نمود، حتما آن را بررسی کرده و صحت و کمال اطلاعات مندرج در آن را تایید کنید.
 
شماره وکیل طلاق توافقی
دفتر وکالت میعاد عدالت، یکی از باسابقه‌ترین و معتبرترین موسسات حقوقی تهران است که با وکلای متنوع و مجربی نیز همکاری می‌کند. این موسسه با ارائه مشاوره حقوقی و همچنین معرفی بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران ، می‌تواند کمک شایانی به پیشبرد پرونده طلاق داشته باشد. شما عزیزان می‌توانید برای دریافت شماره وکیل طلاق توافقی خوب در تهران ، با موسسه حقوقی میلاد عدالت در ارتباط باشید.
برچسب‌ها: میعاد عدالت,

فر داتیس را از کدام نمایندگی دریافت کنیم

 استفاده از گاز رومیزی یا صفحه‌ای امروزه به یک ترند تبدیل شده و اغلب افراد سعی می‌کنند از این اجاق گازها به عنوان وسیله پخت و پز خود استفاده کنند. اما یکی از مواردی که اجاق گاز رومیزی نیازهای آن را رفع نمی‌کند، فر است. فِر وسیله است که بسیاری از خوراکی‌های خوشمزه و لذیذ مثل انواع شیرینی، کیک، غذاهای اتیالیایی و ... را تنها می‌توان به وسیله آن پخت. اگر مایلید از غذاهای خوشمزه‌ای مثل کیک، مرغ بریان و پیتزا استفاده کنید، خرید فر داتیس  در کنار یک اجاق گاز صفحه‌ای یک گزینه ایده آل است. برای آگاهی در مورد انواع فر و قیمت فر داتیس با ما همراه باشید.

چرا فر داتیس برای ما ضروری است؟
ممکن است با خودتان فکر کنید پخت غذاهای مختلف تنها با داشتن گاز رومیزی ممکن است و نیازی به فِر گازی نداریم. ابتدا باید ذکر کنیم که این دو وسیله از نظر حرارت دهی متفاوت‌اند و گاز صفحه‌ای غذاهایی که باید با فِر پخته شوند را به راحتی از کف می‌سوزاند. فر داتیس یک وسیله استاندارد و بهینه برای پخت چنین غذاهایی است که البته تعداد کمی هم ندارند؛ به طوری که می‌توان با فِر به همان تعدادی که با اجاق گاز غذا می‌پزیم را آماده کنیم.
فر داتیس از نوع سوخت گازی حرارت را به صورت یکنواخت در کل محفظه خود پخش می‌کند و جریان هوا نیز به یکنواخت‌تر شدن آن کمک می‌کند. همچنین این فرها از قابلیت گریل بهره می‌برند که می‌تواند سطح انواع شیرینی و پیتزا را طلایی رنگ و خوشمزه کند. به همین دلیل است که خرید فر داتیس بسیار منطقی و حتی برای کسانی که از گاز صفحه‌ای استفاده می‌کنند ضروری است. حتی برخی اوقات دیده شده فر اجاق گاز ایستاده برای افراد مختلف کارایی کافی نداشته و در کنار آن از فر توکار یا روکار داتیس نیز استفاده می‌کنند.
 
انواع فر داتیس کدام است؟
داتیس فرهای خود را در انواع مختلفی تولید می‌کند. شما برای انتخاب نوع فر مناسب باید انتظارات و نیازی که دارید را در نظر داشته باشید و در مرحله بعد فضایی که برای فر در نظر گرفته‌اید را بررسی کنید. به طور کُلی انواع فر داتیس شامل:
 
اجاق گاز ایستاده
اجاق گازهای ایستاده نیز یک فر محسوب می‌شوند که همه ما نمونه‌های آن را دیده‌ایم. این نوع اجاق گازها یک صفحه اجاق در بالا و یک محفظه فر در پایین خود دارند. کسانی که ترجیح می‌دهند به جای خرید جداگانه فر و اجاق گاز هر دوی آنها را در کنار یک دیگر داشته باشند، بهتر است این مدل از فر داتیس را خریداری کنند. 
 
فر توکار
شیک‌ترین مدل فر داتیس، فر توکار است که کاربردهای زیادی نیز دارد. این نوع فرها در آشپزخانه‌های مدرن و تبلیغ‌های ژورنالی نیز به چشم می‌خورند. ویژگی این فرها قرار گرفتن در فضای داخل کابینت و دیوارها است و علاوه بر آن یک ظاهر مرتب و منظم دارد. این نوع فر به دلیل اینکه حجم کمی اشغال می‌کند و سیستم‌های پخت متنوعی دارد، بسیار محبوب است.
 
فر روکار
فر رو کار یکی دیگر از انواع فر است که برای افرادی که اجاق گاز صفحه‌ای دارند مناسب است. تفاوت این مدل فر داتیس با مدل روکار این است که فر روکار دقیقاً مثل مایکروویو بالای کابینت قرار می‌گیرد و قابل حمل است. بنابراین مزیت این فر نسبت به فر توکار این است که در زمان تغییر دکوراسیون قابلیت حمل دارد.
 
قیمت فِر داتیس
امیدواریم مطلب فوق در مورد خرید فر داتیس اطلاعات خوبی به معلومات شما اضافه کرده باشد. اما برای خرید آسان و مطمئن فِر داتیس لازم است آن را از نمایندگی معتبر تهیه کنید. قیمت فر داتیس در نمایندگی سازه کالا بسیار به صرفه است و علاوه برا آن خدمات پس از فروشی که ارائه می‌کند ارزش خرید این فرها را بالا می‌برد. سازه کالا طرح‌های تخفیفی عالی را ارائه می‌کند که در آنها مدل‌های مختلف فر داتیس را به صورت ارزان ارائه می‌کند.
 
برچسب‌ها: داتیس,

نمایندگی گاز داتیس در صادقیه

 قبل از هر کاری باید گفت که اگر مایل به خرید اجاق گاز باکیفیت هستید این مطلب مخصوص شماست. گاز داتیس به عنوان پرآوازه‌ترین برند اجاق گاز و فِر در ایران سابقه طولانی دارد و یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که در اختیار شما قرار دارد. همانطور که می‌دانید اجاق گاز جزء بسیار ضروری منزل ماست و با پیشرفت تکنولوژی و ارتقا دکوراسیون منازل، مهم‌تر نیز شده است. روند تکامل اجاق گاز کاملا همراه با تکنولوژی بوده و انواع مختلف آن در دسترس خریداران قرار دارد. 

بازار ایران در سال‌های گذشته تنوع بالایی از انواع اجاق گاز ایرانی و خارجی را تجربه کرده است؛ اما در چند سال اخیر با رکود و مشکلات اقتصادی و تجاری که کشورمان تجربه می‌کند، کمتر محصولات باکیفیت را در بازار مشاهده می‌کنیم. حتی در سال‌های پر رونق بازار نیز گاز داتیس یکی از بهترین برندهای گاز در ایران بوده و با رقبای خارجی و داخلی رقابت داشته است. در این سال‌ها که اجناس خارجی از کیفیت کمتری برخوردارند و به صرفه نیستند، قیمت گاز داتیس بسیار به صرفه ارائه می‌شود و تجربه خرید را برای شما لذتبخش می‌کند. 
کافی است که محصول مورد نظر خود را از نمایندگی معتبر داتیس، یعنی سازه کالا تهیه کنید تا بهترین کیفیت را با کمترین قیمت تحویل بگیرید.
قبل از خرید اجاق گاز داتیس به چه نکاتی توجه کنیم؟
 
ابعاد اجاق گاز
اجاق گازهای مختلف ابعاد مختلفی دارند و برای فضاهای مختلف طراحی می‌شوند. اجاق گازها در انواع مختلف ایستاده، رومیزی یا روکار و توکار تولید و عرضه می‌شوند. شما برای اینکه بتوانید گاز داتیس را متناسب با نیازهای خود خریداری کنید، ابتدا باید نوع گاز را انتخاب کنید. اگر مایلید اجاق گاز شما فضای کمی را اشغال کند، بهتر است از گازهای رومیزی یا صفحه‌ای استفاده کنید که اتفاقا طراحی و زیبای بهتری نیز دارند. اما اگر مایلید از امکانات بیشتری استفاده کنید، اجاق گاز ایستاده انتخاب بهتری محسوب می‌شود.
 
نوع فر اجاق گاز
اجاق گازهای ایستاده دارای فِر هستند و شما علاوه بر اجاق، می‌توانید از فِر نیز برای پختن غذاهای خوشمزه استفاده کنید.  انواع فرهای گاز داتیس شامل تک فر، دو فر و فر برقی هستندکه فر برقی امکانات و سیستم‌های پخت بیشتری ارائه می‌کند. بنابراین اگر علاقه‌مند به پخت شیرینی، کیک، پیتزا و سایر غذاهای فِر پخت هستید، حتما از یک اجاق گاز ایستاده با کیفیت بهره ببرید.
 
تعداد شعله
اغلب افراد مایل‌اند اجاق گازی خریداری کنند که فِر بزرگ‌تر یا تعداد شعله بیشتری داشته باشد. اما بهتر است به این نکته هم توجه کنید که اگر خانواده کم جمعیتی دارید و اعضای منزل شما مصرف غذای زیادی ندارند، خرید اجاق گاز پنج یا شش شعله تنها باعث اشغال فضا و افزایش هزینه می‌شود.
 
جنس اجاق گاز
گاز داتیس در جنس‌های استیل، شیشه و یا ترکیبی از این دو ساخته می‌شود که هر کدام از این مدل‌ها طرفداران خاص خود را دارند. اما به دلایلی گاز استیل طرفداران بیشتری نسبت به سایر جنس‌ها داشته و دارد. گاز داتیس از نوع استیل زیبایی، مقاومت، کارایی و قیمت مناسب را در کنار هم به شما ارائه می‌کند. 
همچنین مدل‌های شیشه‌ای گاز استیل نیز از فروش خوبی برخوردارند اما برخی افرادی که به کثیف شدن زودهنگام گاز حساس‌اند یا از لب پر شدن شیشه گاز می‌ترسند، از این گازها اجتناب می‌کنند. با این وجود این گازها نیز از مقاومت خوبی برخوردارند و زیبایی آنها باعث بهبود دکوراسیون شما می‌شود. همچنین برخلاف تصور عموم این گازها مقاومت خوبی در برابر ضربه و حرارت نشان می‌دهند.
 
قیمت گاز داتیس
قیمت گاز داتیس به عوامل مختلفی مثل ابعاد گاز، نوع گاز و جنس و کارایی آن بستگی دارد. شرکت داتیس اجاق گازهای خود را برای کاربردهای مختلف و برای عموم مختلف طراحی می‌کند و سعی این شرکت همیشه برحفظ تنوع و کارایی محصولات بوده است. بنابراین اعلام قیمت گاز داتیس به صورت دقیق ممکن نیست. برای مشاهده لیست دقیق قیمت گاز داتیس در انواع مدل‌ها، از شما دعوت می‌کنیم به سایت سازه کالا مراجعه کنید.
 
نمایندگی گاز داتیس
سازه کالا معتبرترین نمایندگی گاز داتیس و سایر محصولات این شرکت است و کالاهای عرضه شده را با نازل‌ترین قیمت به دست مشتریان می‌رساند. این شرکت خدمات پس از فروش بی‌نظیر خود را به صورت رایگان و با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می‌کند و تمام تلاش خود را در جهت کسب رضایت شما متمرکز کرده است. توصیه می‌کنیم برای سفارش محصولات داتیس یا دریافت مشاوره رایگان از سایت سازه کالا بازدید نمایید.
 
برچسب‌ها: سازه کالا,

استفاده از پمپ سمپاشی برای دفع آفات گیاهان و محصولات کشاورزی بسیار رایج است. افرادی که در عرصه کشاورزی فعال هستند، می‌ دانند که برای داشتن محصول بهتر باید در زمان‌ های مشخص و دقیقی اقدام به سم پاشی محصولات کشاورزی خود کنند. امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا شاهد ظهور ابزارهای مختلف و پمپ‌ های گوناگون برای انجام سمپاشی باشیم. همین تنوع بالا گاهی باعث می‌ شود تا خرید سمپاش برای افراد با سطوح نیاز مختلف کمی چالش برانگیز شود. برای اینکه خرید هوشمندانه داشته باشید باید ابتدا یک شناخت کلی نسبت به انواع سمپاش موجود در بازار به دست آورید و سپس گزینه‌ ای که بیشترین سازگاری با نیاز شما دارد را انتخاب نمایید.

انواع پمپ سمپاشی
● سمپاش دستی
معمولاً در بیشتر نمونه‌ های پمپ سمپاش دستی روند تامین نیرو برای پاشیدن سم با استفاده از دست انجام می شود. این محصولات معمولاً دارای تلمبه‌ ای هستند که به شما کمک می‌ کند فشار هوای کافی برای خروج سموم از محفظه را تامین کنید. این محصولات برای کشاورزی در سطوح پایین یا مصارف خانگی کاربرد دارند.
 
● سمپاش شارژی
پمپ سمپاش شارژی دارای باتری است و نیروی الکتریکی تامین کننده فشار مورد نیاز برای پاشش می‌ باشد. این محصولات برای افراد با سطوح نیاز مختلف در حجم‌ ها و قدرت‌ های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌ شوند. از قابلیت های پمپ سمپاش شارژی می توان به قابل حمل بودن و راحتی در زمان استفاده اشاره کرد.
 
● سمپاش بنزینی
نیروی مورد نیاز برای پاشیدن سم در این تجهیزات با استفاده از موتور بنزینی تامین می‌ شود. همچنین در نمونه‌ های مشابهی از موتورهای دیزلی نیز استفاده می‌ کنند. این محصولات هم دارای ابعاد و اندازه‌ های مختلفی هستند. سمپاش بنزینی برای افرادی که نیاز به سمپاشی مساحت زیادی دارند، به کار می‌ روند.
 
نکات مهم در زمان خرید سمپاش
زمانی که قصد خرید پمپ سمپاشی را دارید باید حتماً پارامترهای گوناگونی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید در نهایت سراغ محصولی سازگار با نیاز خود بروید. این پارامتر‌ها عبارتند از:
 
● نوع محصول کشاورزی
● حجم درختان یا گیاهانی که قصد سمپاشی آنها را دارید.
● بودجه‌ ای که برای خرید پمپ سمپاشی در اختیار دارید.
● نوع سموم مورد استفاده برای سمپاشی
● محل استفاده از سمپاش
 
با توجه به تمامی این موارد باعث می‌ شود تا در نهایت شما سراغ پمپ سمپاش متناسب با نیاز خود بروید و بودجه‌ ای که برای خرید این تجهیزات در نظر دارید را به درستی مصرف نمایید. در پایان نیز به یاد داشته باشید که می‌ توانید برای خرید انواع پمپ سمپاش از این صفحه اقدام کنید. همچنین در صورتی که نیاز به هرگونه مشاوره دارید، می‌ توانید با متخصصین ما قبل از خرید تماس بگیرید.
برچسب‌ها: ,

مزایا و ویژگی های اجاق گاز های شیشه ای اخوان چیست؟

امروزه به دلیل کمبود جا و همچنین مدرن شدن لوازم خانگی داخل منزل، کمتر از اجاق گازهای ایستاده استفاده می‌شود و به جای آن اجاق گازهای صفحه‌ای با کیفیت مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع اجاق گازها که با نام اجاق گاز رومیزی نیز شناخته می‌شوند، ظاهر بسیار زیباتری دارند و به همین پرطرفدارند؛ چرا که علی رغم کارایی بالا، کیفیت مناسب و حجم کم خود، ظاهر بهتری دارند و قیمت آنها به صرفه‌تر است. این گازها از جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند و گاز شیشه‌ ای اخوان نیز یکی از این جنس‌هاست. 

بسیاری از افراد در مورد مناسب بودن گاز شیشه‌ ای یا استیل ابهام دارند و یا نمی‌دانند گاز مناسب را با چه برندی و از چه فروشگاهی خریداری کنند. شما عزیزان با مطالعه این مطلب می‌توانید ابهامات خود را در مورد نوع اجاق گاز رفع کنید و اگر به خرید گاز شیشه‌ ای اخوان فکر می‌کنید، در این مورد به اطمینان برسید. 
ضمناً توصیه می‌کنیم برای سفارش اجاق گاز مناسب، از سایت سازه کالا بازدید نمایید. شرکت سازه کالا به عنوان بزرگ‌ترین نمایندگی محصولات اخوان و داتیس، باکیفیت‌ترین محصولات موجود در ایران را عرضه می‌کند و خدمات پس از فروش خود را به راحتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. 
 
ویژگی‌های اجاق گاز شیشه‌ ای اخوان
 
اجاق گاز شیشه‌ ای اخوان بسیار لوکس است و برای دکوراسیون‌های مدرن بسیار ایده‌آل است. اگرچه اجاق گاز شیشه‌ ای معایبی دارد اما آنطور که مردم فکر می‌کنند نیست؛ به عنوان مثال بر خلاف تصور عمومی که به وجود آمده، این گازها در اثر حرارت و  سرد و گرم شدن نمی‌شکنند و به وزن بالا حساس نیستند. شرکت اخوان از متریال با کیفیت برای ساخت آنها استفاده می‌کند که باعث می‌شود ویژگی‌هایی مثل ضد خش بودن و پاک شدن سریع لکه‌ها نیز به خصوصیات این گازها اضافه شود.
 
اگر گاز شیشه‌ ای اخوان را از نمایندگی‌های معتبر سازه کالا تهیه کنید، علاوه بر ویژگی‌های فوق خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر نیز به خدمات ارائه شده به شما اضافه می‌شود. با استفاده از این خدمات شما می‌توانید از کیفیت محصولات اطمینان پیدا کنید و علاوه بر آن در صورت بروز هر مشکلی آن را به راحتی حل کنید.
 
مزایای گاز شیشه‌ ای اخوان
گاز شیشه‌ای اخوان از نوع رومیزی بوده و دقیقا ویژگی‌های این مدل را دارد. این نوع گاز مزایای خاصی دارد که به شما در خرید کمک می‌کند. برخی از مزایای این گازها شامل:
 
تمیز شدن راحت گاز
تمیز کردن گاز شیشه‌ ای به مراتب از گازهای دیگر بیشتر است و هر مقدار جرم و چربی را می‌توان به سادگی از صفحه آن پاک نمود. این گازها تنها با استفاده از یک دستمال نرم مرطوب و یا با استفاده از شوینده مناسب براق می‌شوند و خاصیت ضد خش بودن آنها نیز باعث می‌شود ظاهر زیبای خود را همیشه حفظ کنند.
 
طراحی زیبا و شیک
گاز شیشه‌ای اخوان طراحی زیبا و به‌روزی دارد و تنوع طرح‌های باعث می‌شود بتوان به راحتی آن را با هود ست کرد و یک دکوراسیون زیبا در آشپزخانه ایجاد کرد. این نوع گازها به دلیل صفحه‌ای بودن فضای کمی اشغال می‌کنند، حمل و نقل آسانی دارند و به راحتی تعمیر می‌شوند. همچنین می‌توان گفت که این گازها به دلیل زیبایی خود برای کسانی که شیک بودن اولیت آنهاست، بهترین انتخاب هستند.
 
دوام و مقاومت مناسب
اجاق گاز شیشه‌ ای اخوان از سکوریت ضد ضربه و مقاوم به حرارت ساخته شده و به سادگی آسیب نمی‌بیند. همچنین ضمانت معتبر سازه کالا باعث می‌شود برای شکستن اجاق گاز نگرانی خاصی نداشته باشید و از سلیقه خود بهره ببرید؛ چرا که برخی افراد تنها به این دلیل که فکر می‌کنند این اجاق‌ها به راحتی می‌شکنند از آنها استفاده نمی‌کنند. البته به طور کُلی این گازها از نواحی لبه خود حساس‌اند و با ضربه لب پر می‌شوند و در استفاده از آنها بهتر است دقت کافی داشته باشید. هر نوع شیشه‌ای که تهیه کنید حساس است و ممکن است آسیب ببیند.
 
خرید گاز شیشه‌ ای اخوان از نمایندگی معتبر
امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. در انتها باید ذکر کنیم که خرید محصولات اخوان از نمایندگی معتبر ضروری است و باعث می‌شود بتوانید به راحتی از خدمات پس از فروش استفاده کنید؛ به خصوص برای کالاهایی که از حساسیت بالایی برخوردارند و ضمانت کیفیت آنها باعث آسوده شدن خاطر شما می‌شود. برای سفارش محصولات متنوع سازه کالا، لطفاً از سایت ما بازدید نمایید.
برچسب‌ها: اخوان، اجاق گاز، سازه کالا,

گاز توکار اخوان چگونه است؟

گاز توکار اخوان یکی از پیشرفته‌ترین مدل‌های اجاق گاز است که به نوعی در حال تسخیر بازار به نفع خود است؛ به طوری که امروزه خرید گاز صفحه‌ای از هر نوع گاز دیگری بیشتر صورت می‌گیرد و برند اخوان نیز در میان برندهای ایرانی و خارجی، بسیار معروف و محبوب است. خرید گاز توکار اخوان مزایایی به همراه دارد که می‌توان گفت سایر اجاق گازها برخی از بعضی از آنها را شامل نمی‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی‌ها و قیمت گاز رومیزی اخوان آشنا شویم.

همانطور که از اسم گاز صفحه ای مشخص است، مانند یک صفحه است که روی کابینت یا میزهای مخصوص نصب شده در آشپزخانه وصل می‌شود. تعداد شعله‌های گاز رومیزی اخوان ممکن است به 6 عدد هم برسد و در مدل‌های مختلف ضخامت متفاوتی دارد. به عنوان مثال گازهای شیشه‌ای و بسیار نازک اخوان موجودند که از برق برای ایجاد حرارت استفاده می‌کنند و صفحه‌های لمسی و دیجیتال دارند؛ برخی دیگر نیز که گازسوز هستنداز شعله مستقیم استفاده برای پخت غذا می‌کنند. 
 
نکته قابل توجه در مورد گازهای صفحه‌ای وجود دارد طراحی زیبا و شیک آنها در عین اشغال فضای کم است. این نوع گازها با اینکه برخلاف گازهای مبله یا ایستاده فِر ندارند، اما امکانات و کاربردهای زیادی دارند و مهم‌تر از همه دکوراسیون منزل شما را بهبود می‌بخشند. برخی دیگر از امکانات مدل‌های مختلف گاز رومیزی اخوان شامل:
 
فندک و ترموکوبل اتوماتیک
صفحه باکیفیت استیل یا شیشه‌ای
سر شعله‌های مخصوص چدنی
سپری‌های چدن با صفحه دایره‌ای یا مربع شکل
در برخی از مدل‌ها تایمر
سطح صاف و درخشنده که به راحتی تمیز می‌شود
مجهز به دو تا شش شعله قدرتمند با اندازه‌های مختلف 
و ...
مدل‌های مختلف اجاق گاز صفحه‌ای اخوان را می توانید از سایت سازه کالا ، نمایندگی محصولات اخوان مشاهده کنید.
 
انواع گاز رومیزی اخوان
 
گاز رومیزی اخوان در انواع و مدل‌های مختلف تولید می‌شود و از نظر انرژی مصرفی به دو دسته برقی و گازی تقسیم می‌شود. مدل‌های برقی اگرچه بهینه شده‌اند و از نظر انرژی از تمام محصولات موجود در بازار استانداردترند، اما بیشتر از اجاق‌های گازسوز انرژی مصرف می‌کنند و از نظر هزینه انرژی ممکن است گران‌تر باشند.
 
همچنین گاز صفحه‌ای اخوان از نظر شکل ظاهری و جنس غالب، در مدل‌های شیشه‌ای، استیل و ترکیبی تولید و عرضه می شود. البته گازهای استیل به دلیل زیبایی، مقاومت و کارایی که دارند محبوب‌ترند؛ چرا که این محصولات به راحتی تمیز می‌شوند، درخشندگی خوبی دارند و دوام بیشتری دارند. البته مدل‌های شیشه‌ای در مقابل خط و خش مقاوم‌ترند اما شکنندگی بیشتر آنها باعث می‌شوند به طور کُلی مدل‌های شیشه‌ای دوام بیشتری داشته باشند. البته باید ذکر کنیم که گاز صفحه‌ای اخوان شیشه‌ای با گرم و سرد شدن شکسته نمی‌شود و تنها در برابر ضربه حساس است.
 
قیمت اجاق گاز رومیزی اخوان
 
قیمت اجاق گاز رومیزی اخوان به اندازه، مدل، تعداد شعله‌ها، جنس اجاق و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. قیمت محصولات اخوان در نمایندگی سازه کالا بسیار به صرفه تعیین شده و حتی نسبت به کالاهایی که کیفیت کمتری دارند، ارزان‌تر است.
شایسته ذکر است که اجاق گاز صفحه‌ای اخوان یک محصول صادراتی است و بسیاری از برندهای خارجی توان رقابت با این محصول را ندارند. بنابراین توصیه می‌کنیم به جای پرداخت هزینه‌های اضافی، اجاق گاز خود مورد نیاز خود را از سازه کالا تهیه نموده و از کیفیت کالاها نیز بهره ببرید.
در صورتی که به مشاوره تخصصی احتیاج دارید، با شماره تماس شرکت ما (درج شده در قسمت تماس با ما) تماس حاصل فرمایید. 
برچسب‌ها: اخوان، سازه کالا، گاز,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 6
بازدید ماه گذشته : 6
بازدید سال گذشته : 17
کل بازدید : 562