x تبلیغات
نکات مهم خرید پمپ آب خانگی چیست

نکات مهم خرید پمپ آب خانگی چیست

چنان چه قصد خرید این تجهیزات را دارید، فروشگاه بزرگ شاکری اقدام به فروش پمپ آب خانگی به صورت اینترنتی کرده است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید به

نکات مهم خرید پمپ آب خانگی چیست

 در دنیای امروز به خاطر رشد جمعیت شهرها و کلان شهرها که باعث زیاد شدن ساخت و ساز در شهرها شده است و همچنین در تمام ساختمان‌های مسکونی و تجاری به دلیل افزایش جمعیت، مشکل فشار آب از معضلات ساختمانی به شمار می‌رود. بدین منظور گروهی از طراحان و مهندسین  دستگاه های پمپ آب خانگی را طراحی و تولید کرده‌اند.

این دستگاه نیروی الکتریسیته را به نیروی مکانیکی تبدیل می‌کند و باعث افزایش و بهتر شدن فشار آب می‌شود. در ساختمان‌هایی که به آب با فشار بالا نیاز دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
الکتروپمپ‌ها یا دستگاه‌های پمپ آب علاوه بر مصارف ساختمانی، در صنعت هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. از موارد مصرفی آن در صنعت به آتش نشانی، تامین سرمایش و گرمایش، تخلیه آب انبار، پمپاژ آب،استخر، جابه‌جایی آب اشاره کرد.
 
در انتخاب و خرید پمپ آب مناسب برای ساختمان به چند نکته باید توجه کرد، تا بهترین انتخاب را داشته باشیم. مثلا بدانیم پمپ آب برای ساختمان ۷ طبقه چه خصوصیاتی دارد یا پمپ آب برای ساختمان ۴ طبقه دارای چه خصوصیاتی است. البته گاهی فروشندگان هم در رابطه با خرید اطلاعات غلطی به خریدار می‌دهند که باعث ایجاد مشکلاتی برای ساکنین ساختمان در آینده می‌شود.
 
از این رو باید در موقع خرید به تعداد واحدهای ساختمان، تعداد طبقات، تعداد شیرآلات و اتصالات موجود در ساختمان  و میزان مصرف آب توجه کرد تا مناسب ترین خرید رو انجام دهیم.
 
برای استفاده از پمپ آب، نمی‌توانید مستقیما آن را به لوله آب شهری متصل کنید، چرا که باعث افت فشار آب بقیه ساختمان‌های اطراف می‌شود. از نظر قانون این کار مشکل دارد و انجام چنین کاری غیرقانونی است. برای رفع این مشکل استفاده از یک منبع یا مخزن آب با توجه به نیاز ساختمان، تعداد طبقات و واحدهای موجود در ساختمان بهترین گزینه است.
 
یکی دیگر از نکاتی که در مورد پمپ آب باید به آن توجه کرد، محل نصب پمپ است. از عوامل دخیل در محل نصب پمپ می‌توان به نوع آن و نوع ساختمان اشاره کرد. در ساختمان‌های جدید، به دلیل اینکه استفاده از پمپ به یک نیاز تبدیل شده است، در زمان ساخت ساختمان محل مناسب نصب پمپ در نقشه ساختمان تعبیه شده است.
 
چنان چه قصد خرید این تجهیزات را دارید، فروشگاه بزرگ شاکری  اقدام به فروش پمپ آب خانگی به صورت اینترنتی کرده است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت فروشگاه یا کارشناسان بخش فروش مراجعه کنید.
برچسب‌ها: فروشگاه بزرگ شاکری، پمپ,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 6
بازدید ماه گذشته : 6
بازدید سال گذشته : 17
کل بازدید : 562