x تبلیغات
فر داتیس را از کدام نمایندگی دریافت کنیم

فر داتیس را از کدام نمایندگی دریافت کنیم

سازه کالا طرح‌های تخفیفی عالی را ارائه می‌کند که در آنها مدل‌های مختلف فر داتیس را به صورت ارزان ارائه می‌کند.

فر داتیس را از کدام نمایندگی دریافت کنیم

 استفاده از گاز رومیزی یا صفحه‌ای امروزه به یک ترند تبدیل شده و اغلب افراد سعی می‌کنند از این اجاق گازها به عنوان وسیله پخت و پز خود استفاده کنند. اما یکی از مواردی که اجاق گاز رومیزی نیازهای آن را رفع نمی‌کند، فر است. فِر وسیله است که بسیاری از خوراکی‌های خوشمزه و لذیذ مثل انواع شیرینی، کیک، غذاهای اتیالیایی و ... را تنها می‌توان به وسیله آن پخت. اگر مایلید از غذاهای خوشمزه‌ای مثل کیک، مرغ بریان و پیتزا استفاده کنید، خرید فر داتیس  در کنار یک اجاق گاز صفحه‌ای یک گزینه ایده آل است. برای آگاهی در مورد انواع فر و قیمت فر داتیس با ما همراه باشید.

چرا فر داتیس برای ما ضروری است؟
ممکن است با خودتان فکر کنید پخت غذاهای مختلف تنها با داشتن گاز رومیزی ممکن است و نیازی به فِر گازی نداریم. ابتدا باید ذکر کنیم که این دو وسیله از نظر حرارت دهی متفاوت‌اند و گاز صفحه‌ای غذاهایی که باید با فِر پخته شوند را به راحتی از کف می‌سوزاند. فر داتیس یک وسیله استاندارد و بهینه برای پخت چنین غذاهایی است که البته تعداد کمی هم ندارند؛ به طوری که می‌توان با فِر به همان تعدادی که با اجاق گاز غذا می‌پزیم را آماده کنیم.
فر داتیس از نوع سوخت گازی حرارت را به صورت یکنواخت در کل محفظه خود پخش می‌کند و جریان هوا نیز به یکنواخت‌تر شدن آن کمک می‌کند. همچنین این فرها از قابلیت گریل بهره می‌برند که می‌تواند سطح انواع شیرینی و پیتزا را طلایی رنگ و خوشمزه کند. به همین دلیل است که خرید فر داتیس بسیار منطقی و حتی برای کسانی که از گاز صفحه‌ای استفاده می‌کنند ضروری است. حتی برخی اوقات دیده شده فر اجاق گاز ایستاده برای افراد مختلف کارایی کافی نداشته و در کنار آن از فر توکار یا روکار داتیس نیز استفاده می‌کنند.
 
انواع فر داتیس کدام است؟
داتیس فرهای خود را در انواع مختلفی تولید می‌کند. شما برای انتخاب نوع فر مناسب باید انتظارات و نیازی که دارید را در نظر داشته باشید و در مرحله بعد فضایی که برای فر در نظر گرفته‌اید را بررسی کنید. به طور کُلی انواع فر داتیس شامل:
 
اجاق گاز ایستاده
اجاق گازهای ایستاده نیز یک فر محسوب می‌شوند که همه ما نمونه‌های آن را دیده‌ایم. این نوع اجاق گازها یک صفحه اجاق در بالا و یک محفظه فر در پایین خود دارند. کسانی که ترجیح می‌دهند به جای خرید جداگانه فر و اجاق گاز هر دوی آنها را در کنار یک دیگر داشته باشند، بهتر است این مدل از فر داتیس را خریداری کنند. 
 
فر توکار
شیک‌ترین مدل فر داتیس، فر توکار است که کاربردهای زیادی نیز دارد. این نوع فرها در آشپزخانه‌های مدرن و تبلیغ‌های ژورنالی نیز به چشم می‌خورند. ویژگی این فرها قرار گرفتن در فضای داخل کابینت و دیوارها است و علاوه بر آن یک ظاهر مرتب و منظم دارد. این نوع فر به دلیل اینکه حجم کمی اشغال می‌کند و سیستم‌های پخت متنوعی دارد، بسیار محبوب است.
 
فر روکار
فر رو کار یکی دیگر از انواع فر است که برای افرادی که اجاق گاز صفحه‌ای دارند مناسب است. تفاوت این مدل فر داتیس با مدل روکار این است که فر روکار دقیقاً مثل مایکروویو بالای کابینت قرار می‌گیرد و قابل حمل است. بنابراین مزیت این فر نسبت به فر توکار این است که در زمان تغییر دکوراسیون قابلیت حمل دارد.
 
قیمت فِر داتیس
امیدواریم مطلب فوق در مورد خرید فر داتیس اطلاعات خوبی به معلومات شما اضافه کرده باشد. اما برای خرید آسان و مطمئن فِر داتیس لازم است آن را از نمایندگی معتبر تهیه کنید. قیمت فر داتیس در نمایندگی سازه کالا بسیار به صرفه است و علاوه برا آن خدمات پس از فروشی که ارائه می‌کند ارزش خرید این فرها را بالا می‌برد. سازه کالا طرح‌های تخفیفی عالی را ارائه می‌کند که در آنها مدل‌های مختلف فر داتیس را به صورت ارزان ارائه می‌کند.
 
برچسب‌ها: داتیس,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 6
بازدید ماه گذشته : 6
بازدید سال گذشته : 17
کل بازدید : 562