x تبلیغات
آشنایی با انواع پمپ های آب صنعتی

آشنایی با انواع پمپ های آب صنعتی

پمپ آب صنعتی شناور مهم ترین ابزار شما برای برداشتن یک گودال کوچک یا یک مساحت بزرگتر مانند بیرون آوردن آب از زیرزمین، خواهد بود.

آشنایی با انواع پمپ های آب صنعتی

 پمپ آب صنعتی ˛ پمپ های آب سنگین هستند که در صنایع مختلف برای جابجایی انواع مایعات استفاده می‌شوند. پمپ های آب صنعتی نه تنها آب را حمل می‌کنند، بلکه برای انتقال مایعات از جمله روغن، مواد شیمیایی، غذا، لجن، فاضلاب و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این پمپ ها تحت شرایط سخت آب و هوایی در مناطق مختلف کار می کنند. به همین دلیل، پمپ های آب صنعتی باید برای کار سخت و با بهترین مواد ساخته شوند تا اطمینان حاصل شود که آنها در بهترین حالت در طول هر روز کار می‌کنند. با توجه به ماهیت مایعاتی که می‌توان در مصارف صنعتی استفاده کرد، پمپ‌های صنعتی در اندازه ها و اشکال زیادی وجود دارند. طیف گسترده ای از انواع پمپ˛ مانند پمپ های پیستونی، پمپ های دیافراگمی، پمپ های پیچ، پمپ های دنده ای، پمپ های پریستالتیک، پمپ های حفره پیشرونده.

از پمپ های آبیاری برای تأمین آب بخشی از زمین، در هر نقطه از یک چمن­زار کوچک تا مناطق بزرگتر مانند مزرعه استفاده می شود. انواع مختلفی از پمپ های آبیاری وجود دارد. قبل از انتخاب پمپ آبیاری، ابتدا باید سیستم آبیاری خود را طراحی کنید تا مطمئن شوید که پمپ آبیاری مناسب را خریداری کرده اید.

در زیر به چهار نوع اصلی پمپ آبیاری اشاره می کنیم:
پمپ های توربین
پمپ های پروانه ای
پمپ های گریز از مرکز
پمپ های شناور
پمپ های توربین˛ یک پمپ آب غوطه ور با موتور سطح بالا است. اگر سطح آب متفاوت باشد، این پمپ یک انتخاب عالی است زیرا از مکش˛ برای جذب آب استفاده می کند و سطوح فشار پایین را جبران می‌کند.

پمپ های پروانه ای در نزدیکی سطح آب قرار دارند، اما مکش کافی برای جذب آب را ارائه نمی دهند. آنها از ظرفیت بالایی برخوردارند و هنگام جابجایی حجم زیادی از آب˛ به خوبی کار می‌کنند.

پمپ های گریز از مرکز˛ از یک پروانه چرخان برای افزایش سرعت سیال و فشار آن استفاده می‌کنند.

پمپ آب صنعتی شناور مهم ترین ابزار شما برای برداشتن یک گودال کوچک یا یک مساحت بزرگتر مانند بیرون آوردن آب از زیرزمین، خواهد بود. یک پمپ آب شناور یک پمپ همه کاره است که برای انتقال آب از فضاهای زیرزمینی، استخرها، مناطق سیل زده و موارد دیگر ایده آل است.
استفاده از آنها آسان است و پیچیدگی زیادی ندارند. پمپ های شناور پمپ هایی هستند که قرار است به طور کامل در زیر آب غوطه ور شوند. پمپ های آب طوری ساخته شده اند که بدون ترس از شکستگی در آب غوطه ور شوند. یک موتور پمپ آب شناور در یک پارتیشن محافظ (موتور خشک) قرار دارد و هرگز تحت تأثیر ماده ای که پمپ می‌کنند نخواهد بود، خواه آب فقط چند اینچ باشد یا به حالت سرریز برسد. برای خرید پمپ آب باکیفیت می توانید با شماره 09120402279 تماس بگیرید. 
 
 
برچسب‌ها: فروشگاه بزرگ شاکری,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 6
بازدید ماه گذشته : 6
بازدید سال گذشته : 17
کل بازدید : 562