x تبلیغات
مجله دانستنی ها

مجله دانستنی ها

از گلدن ویزای یونان چه می دانید؟

 یونان یکی از آغازگرانِ ارائه گلدن ویزا یا همان اقامت طلایی در منطقه شینگن محسوب ‌می‌شود. یونان همانند بسیاری از دیگر اقتصادهای جهانی از بحران اقتصادی سال۲۰۰۷ آسیب دید. بزرگترین آسیب کاهش شدید قیمت املاک در این کشور بود. با تصویب ارائه گلدن ویزای یونان این کشور توانست قیمت املاک را در این کشور تقریبا به سطح قبلی خود برساند. 

ویزا یونان گلدن ارزان ترین گزینه موجود برای مالکیت ملک در منطقه شینگن همراه با اقامت طلایی و پاسپورت است. یونان به دلیل برتری هزینه ای رقابت تنگانگی با کشورهای پرتغال و اسپانیا در منطقه شینگن دارد. ویزای طلایی یونان همچنین باعث رشد بالای قیمت املاک در آتن، سانتورینی و میکونوس گردید. سبک زندگی مدیترانه ای یونانی ها طرفداران خود را دارد. بر اساس این قانون خرید ملک در یونان به گلدن ویزای کشور یونان متقاضی منجر خواهد شد. با گذشتنِ هفت سال از اجازه ی اقامت مکرر و بدون فاصله شما امکان درخواست پاسپورت یونانی را خواهید داشت. بدیهی است این روند قوانین مربوط به خود را داراست. اما پس از پاسپورت و تابعیت یونان می­توانید ملک خود را نیز بفروشید.
 
شرایط دریافت گلدن ویزای یونان
در قانون مصوب در مورخه 18 آوریل سال 2013 قید شده است که حداقل ارزش ملک خریداری شده برای اخذ گلدن ویزا کشور یونان باید 250.000 یورو باشد. همچنین می­ شود این میزان پول را در قالب دو ملک هزینه کرد. اما باید جمع آنها حداقل این میزان باشد.
 
مدارک مورد نیاز برای اخذ گلدن ویزای یونان
پاسپورت (با حداقل 18 ماه اعتبار باقی مانده)
گواهی عدم سوء پیشینه
اصل شناسنامه
اصل قباله ازدواج (در صورت تاهل)
تائیدیه حسب بانکی (برای اخذ ویزای شینگن)
 
مراحل گلدن ویزای یونان
قبل از آغاز فرآیندهای مربوط به قرار داد مشاوران ما از طریق نمایش برخی از املاک موجود در یونان و از طریق املاک موجود در بخش املاک در یونان، فضای ذهنی متقاضی را با واقعیت های یونان منطبق خواهند ساخت. اگر متقاضی مطمئن باشد قرار داد بسته و اگر نه قرارداد ویزای شینگن را منعقد می‌سازد تا برای مدتی به یونان رفته و از نزدیک با همراهی و مشاوره ی نمایندگان موسسه در یونان، تجربه ملموسی از شرایط به دست آورد.
 
در صورتی که نیاز به این مرحله نباشد، بلافاصله پس از قرارداد، وکیل موسسه در یونان برای متقاضی دعوت نامه ارسال خواهد کرد. پس از اخذ ویزا و حضور در یونان و پس از ترانسفر فرودگاهی توسط نمایندگان ما، املاک مطلوب جهت بررسی به متقاضی نمایش داده خواهد شد. همزمان حساب بانکی متقاضی افتتاح می‌شود.
 
در همین فرآیند امور اداری مختلفی برای متقاضی انجام می‌شود، که مهمترین آنها از این قرارند:
 
افتتاح حساب بانکی
اخذ شماره مالیاتی(VAT)
تنظیم وکالتنامه
استخدام حسابدار برای امور مالیاتی
هماهنگی دفترخانه اسناد رسمی
پس از اینکه ملک مد نظر متقاضی انتخاب شد، همزمان با نگارش قولنامه، 10% مبلغ ملک به صورت پیش پرداخت به مالک و در ازای رسید رسمی پرداخت می‌شود. از این مرحله نقش وکیل و مشاور ملکی شما پر رنگ خواهد بود. موارد ذیل توسط وکلای موسسه در یونان انجام خواهد شد:
 
بررسی سابقه ی مالیاتی ملک مد نظر
بررسی مالکیت آن
بررسی میزان ارزش ملک با توجه به شاخص های عمومی
بررسی دقیق امکانات ملک و سلامت آن
بررسی وام های اخذ شده ی احتمالی بر اساس آن ملک و آگاهی از تسویه کامل آن
بررسی جریمه ها و اخطارهای احتمالی ملک
بررسی وابستگی ملک به سایر املاک و مستغلات
پس از اطمینان از حصول صحت و سلامت ملک، متقاضی برای بار دوم و پس از آنکه باقیمانده مبلغ مورد نیاز را حواله کرده است، راهی یونان می شود. سپس قرارداد به صورت رسمی و در دفترخانه ی اسناد رسمی منعقد شده و به ملکیت متقاضی در می‌آید.
 
از این مرحله ادامه ی وظایف ما اجرا خواهد شد، که مهمترین آنها از این قرارند:
 
ثبت در دفاتر شهرداری
انتقال سند آب و برق و گاز و تلفن
درخواست صدور (Blue Paper)
درخواست صدور (Golden Visa)
پس از دریافت (Blue Paper) و یا سند موقت اقامت متقاضی که به سرعت صادر می‌شود، شما رسما مقیم کشور یونان شده اید. از این تاریخ به مدت نهایتا دو ماه و پس از انگشت نگاری، شما گلدن ویزای یونان را به مدت 5 سال دریافت کرده اید.
 
تمدید های بعدی نیز 5 ساله بوده و بدون هزینه ی اضافی توسط موسسه انجام خواهد پذیرفت. لازم به ذکر است در تمامی این فرآیندها، پرداخت تمامی هزینه ها می‌شود مستقیما توسط خود متقاضی انجام شود.

 

برچسب‌ها: آژانس مهاجرتی اینوسپات,

5 استارتاپ کانادایی موفق در سال 2021

 کانادا، به عنوان یک کشور متنوع به ویژه در امور مالی، تجاری، هنری و فرهنگی با یک بخش فناوری پر رونق، قطب اقتصادی ثروتمندترین کشورهای جهان به شمار می رود. از بانکداری گرفته تا امور مالی، کانادا مقر اصلی بورس اوراق بهادار این کشورها بوده و در حال رسیدن به قله جهانی شدن است و سرمایه گذاری در کانادا رواج بسیاری پیدا کرده است. با هم نگاهی به 10 استارتاپ کانادایی موفق در سال 2021 می اندازیم. با ما همراه باشید.

 
1- استارتاپ Loopio
تاریخ تاسیس : 2014
 
اولین استارتاپ کانادایی لوپیو با داشتن بیش از 800 شرکت از جمله Netskope، Thomson Reuters، IBM، Citrix و Sprinklr، با متوسط رشد سه ساله 681٪  در زمره 400 شرکت برتر پستی قرار دارد و در رتبه بندی جهانی در جایگاه هفتاد و نهم ایستاده است. لوپیو استارتاپی است که به شرکتها در پاسخ به درخواستهای پیشنهادی و پرسشنامه های امنیتی و غیره کمک می کند.
 
2- استارتاپ Opencare
سال تاسیس: 2012
 
هدف opencare مرتبط کردن کاربران با دندانپزشکان محلی بر اساس انتخاب خود است. opencare از طریق برقراری ارتباط با دندانپزشکان متخصص منطقه بر روی شرایط سلامتی مطلوب متمرکز است و رشد خوبی دارد.  
 
3- استارتاپ Connected
سال تاسیس: 2014
 
استارتاپ کانادایی connected یک آژانس طراحی یا مشاوره نیست بلکه پلتفرمی است که به برندها در ساخت محصولات نرم افزاری بکار رفته در فاز تحقیق و توسعه کمک می کند. این شرکت دارای اختیار دسترسی به سهام است و کارمندان میتوانند در شرکت سهم داشته باشند. 
 
این استارتاپ یکی از 25 استارتاپ برتر معرفی شده توسط لینکدین در سال 2019 در کانادا است. با هر یک از کارمندان شرکت  connected به طور یکسان با احترام برخورد می شود و در نتیجه در زمره بهترین محیطهای کاری قرار دارد. در صورت نیاز، به هر یک از کارمندان خانه ای اختصاص داده شده و به طور دوره ای بین گروهها مسابقاتی برگزار می شود. در صورتی که می خواهید با خرید ملک در کانادا آشنا شوید وارد وب سایت شوید.
 
4- استارتاپ ritual
سال تاسیس: 2014
 
Ritual یکی از معروف ترین استارتاپ های کانادایی است که به کاربران کمک می کند تا غذاهایی که از رستورانها و کافی شاپهای مورد علاقه شان سفارش داده اند را دریافت کنند. با این استارتاپ نیازی به ایستادن در صفهای طولانی یا رانندگی کردن در ترافیک وجود ندارد. 
 
این اپلیکیشن سفارش غذا بر عکس اپلیکیشنهای زوماتو و سوییگی، بسیار قابل اطمینان است. اپلیکیشن همچنین دارای مزیت اضافه کردن سفارش است که در آن یکی از دوستان شما می تواند بیش از یک سفارش را از طرف چند نفر تحویل بگیرد. بودجه جدید آن تقریباً به مبلغ 30 میلیون دلار رسیده و پس از توقف فعالیت در اروپا با بازارهای موجود به کار خود ادامه می دهد.
 
5- استارتاپ league
سال تاسیس: 2014
 
استارتاپ کانادایی League یک پلتفرم شخصی برای کارمندان است تا به سبک زندگی، سلامت و برنامه های سودمند خود بپردازند. بر طبق رتبه بندی سالیانه وبسایت لینکدین، این قطبِ فعالیتی سریع الرشد، سه سال متوالی در بین برترین استارتاپهای کانادا قرار گرفته است.
برچسب‌ها: آژانس مهاجرتی اینوسپات,

یک متخصص سئو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 کار یک متخصص سئو چیست؟

همانطور که می‌دانید وقتی یک عبارت در موتورهای جستجو مانند گوگل جستجو می‌شود، سایت‌هایی به ترتیب به عنوان نتیجه به کاربر نمایش داده خواهد شد. اما این ترتیب قرارگیری اتفاقی نیست و گوگل بر اساس صدها پارامتر این سایت‌ها را رتبه‌بندی می‌کند. با توجه به این موضوع، کسب‌وکارها و یا سایت‌های اینترنتی سعی دارند به رتبه‌های برتر دست پیدا کنند تا ترافیک بیشتری به دست آورند. در اینجا مشاغل نیازمند به یک متخصص SEO هستند تا به آن‌ها کمک کند رتبه بهتری پیدا کنند.

 
یک سئوکار ماهر دقیقاً چه دانشی دارد؟
همانطور که گفتیم موتورهای جستجو با توجه به پارامترهای مختلف، الگوریتم خاصی دارند که سایت‌ها را رتبه‌بندی می‌کنند.
 
بنابراین یک سئوکار باید با این پارامترها، نحوه رتبه‌دهی و طرز کار موتورهای جستجو به خوبی آشنا باشد.
 
البته موتورهای جستجو معمولاً نحوه کار این الگوریتم‌ها را افشا نمی‌کنند و ما با تعداد کمی از این پارامترها آشنایی داریم. با این حال سئوکار باید تا جای ممکن با آن‌ها آشنا باشد. در ادامه با جزئیات بیشتری به دانش و توانمندی‌های شخصی که در حوزه سئو کار می‌کند، خواهیم پرداخت.
 
اگر قصد فعالیت در حوزه سئو را دارید و می‌خواهید سفارش سئو بگیرید باید دانشی کلی در مورد نحوه کار موتورهای جستجو و همچنین جزئیاتی در مورد بهینه‌ سازی سایت بدانید در ادامه به این دو حوزه خواهیم پرداخت.
 
 دانش کلی در مورد نحوه کار موتورهای جستجو:
یک متخصص SEO می‌داند که موتورهای جستجو قصد دارند وقتی کاربری عبارتی را جستجو کرد، بهترین نتیجه ممکن را به او نشان دهند. به هرحال کاربران به نوعی مشتریان موتورهای جستجو هستند و اگر جواب سوالات و جستجوهای خود را پیدا نکنند – یا به سختی پیدا کنند – میل کمتری به جستجو پیدا خواهند کرد.
 
۳ نکته محوری در نحوه کار گوگل باید مد نظر قرار گیرد:
 
محتوای سایت باید کاملا مرتبط با جستجوی کاربران باشد.
یک سئوکار باید بداند که افراد چرا عبارات و سوالات خاصی را در اینترنت جستجو می‌کنند. به عنوان مثال کسی که نحوه «ساخت ماسک در خانه» را جستجو می‌کند، به دنبال خرید آن نیست بلکه به دنبال مقاله‌ای است که از طریق آن بتواند ماسک بسازد. بنابراین اگر تولید کننده محتوا قصد دارد برای عبارت «نحوه ساخت ماسک در خانه» رتبه بگیرد باید مطلبی مرتبط با آن را ایجاد کند.
سایت‌های قدرتمند و معتبر در اولویت هستند.
بحث قدرت و اعتبار یک سایت بیشتر مرتبط با قدمت سایت و بک ‌لینک‌هایی است که از سایت‌های دیگر دریافت کرده است. این بک‌لینک‌ها به منزله تاییدیه‌هایی برای یک سایت می‌باشند. کمیت و کیفیت بک‌لینک‌ها اهمیت‌ ویژه‌ای دارد. لینک گرفتن از سایت‌های مشکوک یا جریمه شده توسط گوگل می‌تواند پیامدهای بدی برای یک سایت داشته باشد. از سوی دیگر لینک گرفتن از سایت‌های معتبری که موضوعشان مرتبط با سایت شماست می‌تواند به رشد شما بسیار کمک کند.
 
مطالب یک سایت باید شایستگی حضور در رتبه‌های برتر را داشته باشند.
یک سئوکار می‌داند که صرف اینکه یک مطلب مرتبط با جستجوی کاربر ایجاد کند، کافی نیست. یادآوری می‌کنیم که گوگل قصد دارد بهترین محتوا را به کاربر نشان دهد بنابراین محتوای شما برای قرارگیری در رتبه اول، باید از مقالات مشابه شایسته‌تر باشد. مثلا در مورد مقاله نحوه ساخت ماسک در خانه باید مقاله‌ای جامع بنویسید که کاربران با خواندن آن دیگر نیاز به خواندن مقاله‌ای دیگر نداشته باشند و به هدفشان برسند.
 
از سوی دیگر یک متخصص سئو علاوه بر ایجاد یک محتوای با کیفیت، باید کاری کند که کاربران به راحتی از آن استفاده کنند. به عنوان مثال اگر یک مقاله عالی داشته باشید ولی کاربران در موبایل نتوانند آن را به خوبی بخوانند این مقاله شایسته قرار گیری در رتبه یک را نخواهد بود.
 
دیگر ویژگی‌های یک متخصص سئو:
شخصی که قصد دارد در حوزه سئو فعالیت کند باید صبور باشد.
به این دلیل که هم نمی‌توان یک شبه دانش سئو را فراگرفت و هم اینکه سئو یک فرآیند بلند مدت است و برای نتیجه گرفتن و رتبه گرفتن باید صبور بود.
 
یک سئوکار باید بینشی قدرتمند برای تحلیل داشته باشد.
باید بداند که رشد یا افت رتبه یک سایت به تغییراتی که در سایت انجام داده مرتبط است و یا به‌روزرسانی‌های گوگل در این امر تاثیر داشته است. گاهی نمی‌توان با یک تست نتایج قطعی به دست آورد به همین دلیل مجبور هستیم آزمون خود را در چند مورد تکرار کنیم.
 
فردی که قصد فعالیت در حوزه سئو را دارد با آزمون‌ها و تغییرات کوچک وقت خود را تلف نمی‌کند بلکه به دنبال تغییرات و نتایج بزرگ است.
این فرد می‌داند که نمی‌تواند بر تمام مهارت‌های سئو مسلط شود بنابراین یا در یکی دو مورد سئوکار می‌شود، برای مثال لینک سازی و یا سئوی تکنیکال و یا سعی می‌کند در یک حوزه خاص متخصص شود.
مثلا سئو وبسایت برای فروشگاه‌های اینترنتی با سئو برای کسب‌وکارهای محلی مانند املاک و پزشکان متفاوت است. بنابراین یک متخصص سئو می‌تواند در یکی از این صنعت‌ها تمرکز کند.
 
برچسب‌ها: سئو,

ضرورت و اهمیت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

در این سری از مقالات آژانس سئودو می خواهیم درباره ضرورت اهمیت گرفتن رنک در صفحه اول گوگل صحبت کنیم. نتایج جست‌وجوی گوگل با وجود پنل دانش گوگل، جعبه‌های پرسش و پاسخ، سؤالات مرتبط و بسط پذیر، نتایج محلی و موارد دیگر قوی‌تر می‌شود. با وجود این راه‌های زیاد و مختلف برای شاخص شدن، کار کردن برای تبدیل به یکی از رتبه‌های برتر و قرار گرفتن در رتبه اول در سرچ گوگل ارزش تلاش کردن را دارد.

 
رنکینگ بالاتر به معنای نرخ کلیک بسیار بالاتر است
این یک واقعیت اثبات شده است که صفحه اول گوگل اکثر ترافیک را به خود جلب می‌کند، اما آیا می‌دانستید که برای نتایجی که در قسمت‌های بالاتر صفحه قرار گرفته اند نسبت به آن‌هایی که پایین‌تر قرار گرفته اند، در نرخ کلیک، تفاوت‌های چشمگیری وجود دارد؟ یک مطالعه اسمارت اینسایتز نرخ کلیک زیر را طبق موقعیت گوگل نشان می‌دهد:
 
نتیجه اول: 36.4٪ نرخ کلیک
نتیجه دوم: 12.5٪ نرخ کلیک
نتیجه سوم: 9.5٪ نرخ کلیک
نرخ کلیک 3 در نتایج بعدی رو به کاهش می‌رود، برای نتیجه 10 به 2.2٪ کاهش می‌یابد. (معمولاً حداکثر 10 نتیجه ارگانیک در هر صفحه وجود دارد، اکنون حتی کمتر از قبل؛ به دلیل وجود نتایج محلی4، تبلیغات، جعبه‌های پاسخ و سایر ویژگی‌های جدید). اگر شما در بالای صفحه نتایج گوگل قرار ندارید، کلیک‌های بسیار زیادی را از دست می‌دهید.
 
چگونه به بالای گوگل برسیم؟
کسب امتیاز برتر قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و قرارگیری در بالای صفحه، می‌تواند منجر به برجسته شدن در یکی از پیش‌ نمایش‌های نتایج جست‌وجو در صفحه اول، قرار گرفتن سریع کسب و کارتان در معرض نمایش و افزایش اعتبار شما شود. همه ی این فعالیت ها را سئو و بهینه سازی سایت می گویند.
 
ترافیک در جایگاه های برتر
مطالعه دیگری توسط Chitika نشان داد که نتایج برتر در گوگل 33٪ از ترافیک جست‌وجو را به خود اختصاص می‌دهند. هرچه به هدف قرار دادن وب سایتتان در جایگاه بهتر و بالاتری در گوگل نزدیک‌تر شوید، در نتایج جست‌وجوها بهتر حضور خواهید داشت اعتبار برندتان بیشتر می‌شود. 
 
چگونه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و رنکینگ‌های بالای صفحه اول، به کسب و کار شما سودرسانی می‌کند؟
قرار گرفتن در صفحه اول گوگل یک رویاست و اگر برای شما به حقیقت بپیوندد، چه چیز دیگری برای دانستن وجود دارد؟ در واقع چیزهای زیادی برای دانستن وجود دارد و درک اهداف مختلفی که رنکینگ برتر می‌تواند به کسب و کار شما برای رسیدن به آن‌ها کمک کند، مهم است. 
 
دید خود را بهبود ببخشید
فرض کنید که آجر و ملات و مکانی برای ساختن دفتر کار خود در اختیار دارید. اگر بین این دو گزینه مانده بودید که کسب و کار خود را در جاده اصلی که از داخل شهر می‌گذرد راه ‌اندازی کنید یا در خیابانی ساکت و فرعی، کدام یک را انتخاب می‌کنید؟ البته که جاده اصلی.
 
با 167 میلیارد جست‌وجو در هر ماه که در گوگل انجام می‌شود، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مانند ساخت دفتر کسب و کار شما در شلوغ‌ترین جاده شهر است. هر چه افراد بیشتری وب سایت شما را ببینند، میزان آگاهی از برند شما بیشتر می‌شود. هر چه مصرف کنندگان با نام تجاری شما آشناتر باشند، نسبت به فعالیت‌های تبدیل، پذیراتر می‌شوند.
 
ترافیک وب سایت را هدایت کنید
پیش‌نمایش‌ها و انسر باکس‌ها می‌توانند اطلاعات زیادی را ارائه دهند. در حالی که یک صفحه نتایج موتور جست‌وجو به خودی خود می‌تواند بعضی اوقات اطلاعاتی را که یک شخص به آن احتیاج دارد تأمین کند، هنوز تعدادی سوال برای جست‌وجوکنندگان وجود دارد که افراد برای رسیدن به پاسخ، به ناچار بر روی یک وب سایت کلیک می‌کنند. فراموش نکنید که اغلب قبل از تبدیل شدن شخص به مشتری، چندین تعامل با یک کسب و کار انجام می‌شود، بنابراین تعامل با وب سایت شما مهم است.
 
نه تنها قرار گرفتن در صفحه اول گوگل باعث افزایش چشمگیر ترافیک وب سایت شما می‌شود، بلکه قرار نگرفتن در صفحه اول گوگل هم ضرر بزرگی به شما می‌زند. در حقیقت، صفحه اول گوگل حداقل 71٪ از ترافیک وب را به خود جذب می‌کند (برخی منابع حتی تا 92٪ می‌گویند)، اما در صفحه دوم این میزان به 6٪ از کلیک وب سایت کاهش می‌یابد. این کاهش شدید در ترافیک وب، نشانگر اهمیت بسیار زیاد صفحه اول گوگل است.
 
اعتبار صنعت خود را افزایش دهید
قرار گرفتن در صفحه اول گوگل نیاز به ایجاد محتوای باکیفیت به صورت مرتب دارد که گوگل آن را تشخیص می‌دهد و نیازهای جستجوکنندگان خود را برآورده می‌کند. این کار به زمان نیاز دارد، اما افزایش ترافیک و اعتمادی که نتیجه خواهد داد، ارزش سرمایه گذاری را دارد.
 
برچسب‌ها: ,

آشنایی با 3 شهر برتر دانشجویی کانادا برای تحصیلات تکمیلی

 آیا درصدد تحصیل در کانادا هستید؟ در این سری از مقالات چهره نگار می خواهیم شما را با برخی از شهرهای برتر دانشجویی کانادا آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

چه چیزی سبب می شود که یک شهر از نظر دانشجویان عالی قلمداد شود؟ همه چیز در مورد تجربه مثبت تحصیلی در خارج از کشور و فرصت هایی است که در آن شهر در انتظار شماست. در اینجا، پنج معیار اصلی جهت انتخاب شهرهای برتر دانشجویی برای تحصیل ارائه شده است:
 
فعالیت های دانشجویی بی نظیر؛
جمعیت بالای دانشجویان بین المللی
محیط فرهنگی
مکانی مناسب برای زندگی (بعد از فارغ التحصیلی)
 
فرصت های شغلی و استخدام در شرکت های بین المللی
پایین بودن آمار جنایت
فرصت های تحصیلی در ایالات متحده و کانادا
برخی از پُر طرفدارترین رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد عبارتند از:
– کارشناسی ارشد بهداشت عمومی در کانادا
– مدیریت ارشد کسب و کار در کانادا
– کارشناسی ارشد اقتصاد در کانادا
– کارشناسی ارشد علوم سیاسی در ایالات متحده
– کارشناسی ارشد مهندسی در ایالات متحده
– کارشناسی ارشد روابط بین الملل در ایالات متحده
 
در اینجا، با توجه به آمار سالانه منتشر شده از سوی QS Rankings و همچنین فوربس، فهرستی از بهترین مقصد های شهری برای دانشجویان در آمریکای شمالی ارائه شده است:
در حالی که تمامی شهرهای این فهرست در رده 50 شهر نخست جهان قرار دارند، 3 شهر اول به کانادا اختصاص دارد. همچنین، در برخی از این دانشگاه ها دوره های آموزش زبان انگلیسی ارائه می شود.
 
1. مونترال، کانادا
شهرت مونترال به دلیل تحصیلات آکادمیک، کیفیت عالی زندگی، محیط چند فرهنگی و پر جنب و جوش است که هر ساله جمعیت زیادی از دانشجویان بین المللی را به خود جلب می کند. مونترال با بهره مندی از یک فرهنگ چند بُعدی، دارای دو زبان رایح فرانسه و انگلیسی می باشد.
 
مونترال یکی از بالاترین امتیازات را از نظر جذب دانشجویان بین المللی، تنوع محلی بالا و تعداد روزافزون گردشگران دارد. این شهر به معنای واقعی کلمه، یک مرکز دانشگاهی است که میزبان چندین موسسه با بالاترین رتبه در کانادا است و سالانه نزدیک به 350000 دانشجو را به خود جذب می کند. مونترال از نیروی کاری با مهارت بالا بهره گرفته و همچنان یک مرکز مهم برای کسب و کار، گردشگری و سایر بخش های اقتصادی تلقی می شود و یکی از جذاب ترین شهرهای برتر دانشجویی است.
 
دانشگاه مک گیل
دانشگاه کنکوردیا
دانشگاه مونترال
 
 
2. ونکوور، کانادا
بیش از 10 هزار دانشجوی خارجی از بیش از 80 کشور جهان در ونکوور تحصیل می کنند (از جمله استرالیا، چین، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، جمهوری کره، مکزیک، هلند، نیوزیلند، ویتنام و ایالات متحده). ونکوور، یکی از متنوع ترین شهرهای قومی و زبانی در جهان است که بیش از 50 درصد مردم به عنوان زبان اصلی یعنی انگلیسی صحبت نمی کنند. ونکوور خواستگاه صنایعی از جمله توسعه نرم افزار، بیوتکنولوژی ، هوا فضا ، توسعه بازی های ویدیویی، استودیوهای انیمیشن بوده و مرکز صنایع تلویزیونی و فیلم سازی شناخته می شود. کلوپ های شبانه، تئاترها و جشنواره های موسیقی از جمله سرگرمی های پرطرفدار در ونکوور هستند. ونکوور برای ورزش های برفی نیز شهرت دارد، پس می توانید از بهترین مراکز اسکی جهان لذت ببرید.
 
دانشگاه بریتیش کلمبیا
دانشگاه سایمون فریزر
 
3. تورنتو، کانادا
تورنتو، سبک زندگی جذاب، تنوع فرهنگی بالا، خیابان های تمیز و یک محیط یادگیری و زندگی ایمن را فراهم می کند. تورنتو در واقع یک شهر پیشرو در رشد اقتصاد و ایجاد فرصت های شغلی جدید است، که از مهاجران و استعدادها از سراسر جهان استقبال می کند. این شهر به عنوان یکی از متنوع ترین شهرهای برتر دانشجویی جهان شناخته می شود، زیرا تقریبا نیمی از جمعیت تورنتو خارجی هستند.
 
تورنتو یک مرکز پر رونق برای هنر، مد ، موسیقی، تئاتر ، آشپزی با مناظر طبیعی زیبا و منحصر بفرد تلقی می شود. رویدادهای متنوع فرهنگی این شهر شامل موزه های متعدد، جشنواره های بین المللی، اجراها ی زنده، تفرجگاه ها، اماکن تاریخی ملی و فعالیت های ورزشی است.
 
دانشگاه تورنتو ، دانشکده مدیریت روتمن
دانشگاه رایرسون
 
برچسب‌ها: آژانس مهاجرتی چهره نگار,

ویژگی کابینت های مگنتی چیست؟

کابینت‌ها یکی از بخش‌های مهم آشپزخانه هستند که طرح و رنگ آن‌ها تاثیر زیادی روی زیبایی محیط دارد. معمولا کابینت‌ها از 
پایه، درب و یراق آلات تشکیل می‌شوند. اما گاهی اوقات می‌توان در بعضی از این اجزا تغییراتی ایجاد کرد.
 
دستگیره‌ها، یکی از مهم‌ترین یراق کابینت هستند که در مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. امروزه، نوع جدیدی از کابینت‌ها تولید می‌شوند که فاقد دستگیره هستند. به عبارت دیگر، در آن‌ها به جای دستگیره‌ درب های رایج از ابزارهای توکار استفاده می‌شود.
 
درب مگنتی کابینت یکی از این محصولات است که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. دلیل این استقبال، تغییر سلیقه مردم از سبک کلاسیک به سبک مدرن است. عدم استفاده از دستگیره، فضای آشپزخانه را تغییر را داده و به آن یک ظاهر مدرن و یکدست
می‌بخشد.
 
ویژگی کابینت مگنتی
نوعی کابینت بدون دستگیره است که در ساختار آن از آهن‌ربا و فنر استفاده می‌شود. آهن‌ربا به بستن درب و فنر به باز کردن آن کمک می‌کند. زمانی که درب و بدنه به هم نزدیک می‌شوند، نیروی آهن‌ربا باعث بسته شدن درب می‌شود. وظیفه فنر هم دور کردن درب کابینت از آهن‌ربا و باز شدن آن است.
 
برای باز شدن درب، دست را در محل قرارگیری مگنت قرار داده، درب را به سمت داخل فشار داده و سپس رها کنید. با این کار، زبانه مگنت به سمت جلو می‌آید و یک فضای خالی بین درب و کابینت ایجاد می‌شود. بنابراین، به کمک این فضا می‌توانید درب را باز کنید.
 
برای بستن درب هم به همین طریق عمل ‌کنید. درب مگنتی کابینت را به سمت داخل فشار دهید تا زبانه به سمت داخل برگشته و درب بسته شود
برای خرید اینترنتی دستگیره کابینت کافیست محصولات آریا یراق را مشاهده کرده و به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.
 
کابینت های مدرن:
دستگیره‌های جدید و مدرن فاقد طرح‌های شلوغ هستند. معمولا برای کابینت‌های مدرن از دستگیره‌هایی که خطوط صاف و کشیده دارند، استفاده می‌شود؛ زیرا باعث می‌شوند کابینت مدرن‌تر به نظر برسد. بعضی از جدیدترین مدل های کابینت هم دارای دستگیره­ مخفی هستند که به دلیل سادگی با استقبال زیاد مشتریان روبرو شده‌اند.
 
در حال حاضر، کابینت‌هایی تولید می‌شوند که بدون دستگیره هستند. در این مدل، درب به صورتی طراحی می‌شود که شکاف کوچکی برای باز و بسته کردن آن وجود داشته باشد. از طرف دیگر، نوع خاصی از کابینت‌های بدون دستگیره وجود دارد که به آن‌ها کابینت بدون دستگیره مگنت‌دار گفته می‌شود. در این مدل، درب مگنتی کابینت با استفاده از مگنت یا آهن‌ربا باز و بسته می‌شود.
 
کابینت ممبران یا وکیوم:
از جدیدترین مدل کابینت ممبران را می‌توان نام برد که جز کابینت‌های کلاسیک طبقه‌بندی می‌شود. ممبران نوعی روکش PVC است که روی مغزی‌هایی با جنس‌های مختلف کشیده می‌شود. با این حال، مغزی معمولا از جنس MDF است.
 

 

برچسب‌ها: آریا یراق,

آشنایی با انواع دستگیره هتل بیومتریک و کارتی

سری هوشمند دستگیره هتل آریا یراق در دو مدل بیومتریک و کارتی به فروش می‌رسد. انواع دستگیره برند htnprime دارای ضمانت بی قید و شرط است و پشتیبانی کامل از محصولات وجود دارد و خیالتان پس از خرید راحت است. متریال مورد استفاده در قفل هوشمند درب قفل‌ها بسیار با کیفیت بوده و از نظر نرم‌افزاری از به روزترین سیستم‌های حفاظتی استفاده شده است.


دستگیره هتل بیومتریک
آخرین مدل از دستگیره‌ درب اتاق هتل‌ها، انواعی است که با ویژگی‌های خاص هر انسان مانند اثر انگشت کار کند. دو مدل از انواع قفل دیجیتال و دستگیره هتل از سری هوشمند محصولات آریا یراق توانایی تشخیص اثر انگشت را دارند. نام این مدل‌ها با F مخفف FINGERPRINT متمایز شده است. نسل بعدی دستگیره هتل بیومتریک به سمت سیستم‌های تشخیص چهره خواهد رفت.

این دستگاه‌ها از تکنولوژی RFID استفاده می‌کند و با در نظر گرفتن امواج فرکانسی مورد استفاده به 3 دسته اصلی تقسیم بندی می‌شود. فرکانس کوتاه با 125 کیلوهرتز، فرکانس بلند با 13.56 مگاهرتز و فرکانس بسیار بلند با 300 مگا تا 3 گیگا هرتز تقسیم می‌شوند. کلید‌هایی که به صورت کارت تردد به افراد داده می‌شود بر اساس این فرکانس‌ها تنظیم شده و اطلاعات افراد بر روی آن ذخیره می‌شود و عملیات تشخیص هویت به وسیله آن‌ها انجام می‌شود. نحوه کار به این صورت است که ابتدا اطلاعات مورد نیاز برای احراز هویت شخص روی حافظه قفل دیجیتالی ذخیره می‌شود. برای این کار الگوهای خاصی به کار می‌رود. پس از ثبت اطلاعات زمانی که کارت به قفل نزدیک شود می‌تواند اطلاعات را تطبیق دهد و احراز هویت انجام شده و قفل باز می‌شود.

چالش‌های پیش روی دستگیره هتل بایومتریک
یکی از نکات حیاتی در مورد دستگیره هتل بیومتریک، توانایی تشخیص سنسور است. اگر این توانایی کم باشد امکان به خطر افتادن امنیت وجود دارد و اگر حساسیت سنسور خیلی بالا باشد ممکن است تغییر چهره یا کم اثر شدن مشخصات اثر انگشت نتواند درب را باز کند و شما را دچار دردسر کند. باید کالیبراسیون حرفه‌ای انجام شود و پشتیبانی حرفه‌ای از محصولات وجود داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم در مورد خرید تمامی انواع دستگیره هوشمند برندهایی را انتخاب کنید که خدمات پس از فروش و پشتیبانی داشته باشند تا در زمان لزوم بتوانید از آن استفاده کنید.
 

 

برچسب‌ها: آریا یراق,

اشتباهات رایج سئوکاران چیست؟

 بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی سعی دارند تا با انجام سئو وردپرس نسبت به رقبای خود رتبه بهتری در صفحه نتایج گوگل کسب کنند. چالش‌های مختلفی بر سر راه این هدف وجود دارد اما بزرگترین چالش آن توجیه‌پذیری نرخ بازگشت سرمایه، در واقع همان به صرفه بودن اقدامات سئو می‌باشد.

برای موفق شدن در حوزه سئو وردپرس باید ابتدا نگرش قبلی خود را تغییر داده و باور کنید که با میزان مشخصی از تلاش خواهید توانست بر رقبای خود غلبه کنید. تصور نکنید که برای سئو و بهینه ‌سازی سایت خود برای موتورهای جستجو حتما باید بودجه زیادی داشته باشید. همیشه می‌توانید از تکنیک‌های ساده سئو بدون هزینه زیاد استفاده کنید تا ظرف چند ماه نتایج جذابی را مشاهده کنید. یادتان باشد که سئو وردپرس یک برنامه بازاریابی بلند مدت است و باید برای نتیجه دادن آن صبر داشته باشید.

آیا شما نیز این ۳ اشتباه را در حوزه سئو انجام می‌دهید؟
قبل از اینکه به توضیح این تکنیک‌ها بپردازیم باید مطمئن شوید که این ۳ اشتباه را هنگام انجام عملیات سئو مرتکب نمی‌شوید. قبل از شروع به استفاده از تکنیک‌هایی که در ادامه مقاله آمده است باید یک زیرساخت مناسب ایجاد کنید. بنابراین از این اشتباهات پرهیز کنید:
در صورتی که می خواهید بدانید Seo چیست می توانید وارد سایت سئو دو شوید.

۱. استفاده تکنیک‌های قدیمی سئو
گوگل و دیگر موتورهای جستجو به صورت مداوم در حال تغییر و بهبود یافتن هستند. بنابراین اگر خود را با آخرین هک‌ها و تکنیک‌های سئو سازگار نکنید، نتایج مورد نظر را کسب نخواهید کرد. به همین سادگی!

اگر هنوز از دانش قدیمی سئو استفاده می‌کنید وقت آن است که تکنیک‌های جدید را فرا بگیرید و دانش خود را به روز کنید.

اگر بازگشت سرمایه مطلوبی ندارید، بررسی کنید که آیا هنوز از استراتژی‌های قدیمی سئو استفاده می‌کنید؟ پس وقت تغییر هست…

۲. از وب سایت خود غافل شده‌اید
برخی فقط بر روی سئوی خارجی سایت تمرکز داشته و بر روی سایت خود فعالیتی ندارند. زمان آنکه فقط روی بک لینک کار می‌کردند گذشت است. سایت شما باید به خوبی برای استفاده کاربران بهینه شده باشد . طراحی کاربرپسندی4 داشته باشید و مطالب با کیفیتی نیز فراهم کرده باشید تا در این صورت بتوانید رتبه خوبی در سئو بگیرید.

اگر سایت شما کارآیی مناسبی نداشته باشد نه تنها کاربران آن را ترک می‌کنند بلکه بدین صورت گوگل متوجه می‌شود که سایت شما مناسب کاربران نیست و به شما امتیاز منفی خواهد داد.

۳. چشم بسته عمل نکنید
مهم نیست که در چه صنعتی فعالیت دارید و مخاطبین شما چه کسانی هستند، نمی‌توانید برای رشد سئوی سایت خود فقط به حدس و گمان تکیه کنید. به عبارت دیگر باید از ابزارهای تحلیل سایت مثلا گوگل آنالیتیکس5 استفاده کنید تا بتوانید میزان دستیابی به اهداف خود را اندازه‌گیری کنید. برای اینکه در فعالیت سئو موفق باشید باید اطلاعات دقیقی از این ابزارهای تحلیل کسب کنید و از آنها به نحوی موثر استفاده کنید. بدین ترتیب قادر خواهید بود که دلایل شکست و موفقیت خود را بدانید.
 
با پرهیز از اشتباهاتی که در بالا به آن اشاره کردیم، اکنون وقت آن است که به توضیح ۹ تکنیک هک سئو که به شما کمک خواهد کرد تا به رقبای خود غلبه کنید، بپردازیم:

۱. بر تولید محتوای همیشه سبز6 تمرکز کنید
محتوای همیشه سبز به محتوایی گفته می‌شود که یکبار ایجاد می‌شود اما برای مدت طولانی همچنان معتبر و ارزشمند است. این گونه از محتوا به این دلیل که برای مدت طولانی معتبر است و می‌تواند در طول زمان خواننده‌های جدیدی داشته باشد. این روش یک روش موثر و بسیار ساده برای رشد سئوی سایت است.

اگر دقت کرده باشید محتوای همیشه سبز، روی موضوعاتی تمرکز دارد که بدون توجه به زمان انتشار، اهمیت و ارزش خود را حفظ می‌کنند.

محتوای همیشه سبز نه تنها باعث افزایش ترافیک (اعم از ارگانیک و رسانه‌های اجتماعی) سایت شما خواهند شد بلکه در طول زمان سرنخ‌های7 (افرادی که به نحوی به خدمات و مطالب شما علاقه نشان می‌دهند به عنوان مثال اطلاعات تماس خود را در سایت شما ثبت می‌کنند) با کیفیتی نیز برای شما به ارمغان خواهد آورد.

شکی نیست که مطالب خبری یا مطالبی که تاریخ انقضا دارند نیز در جای خود از اهمیت اساسی برخوردار هستند. اما اگر با دید نرخ بازگشت سرمایه و به صرفه بودن تولید محتوا فکر می‌کنید، مطالب همیشه سبز بسیار برای شما مفید خواهند بود.

مقالات همیشه سبز اعتبار و اعتماد را در کاربران ایجاد خواهد کرد و به وجه تمایز شما با دیگران تبدیل خواهند شد. به خصوص اگر با تحقیق و جستجو موضوع این مقاله را انتخاب و آن را نوشته باشید.
 

 

برچسب‌ها: ,

آشنایی با 5 سبک طراحی داخلی

در این سری از مقالات رایاکو قصد داریم تا با 5 سبک در طراحی داخلی آشنا شویم، پس با ما همراه باشید. پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال الهام گرفتن برای دکوراسیون داخلی خانه و یا دکوراسیون داخلی مغازه خود و یا هر جای دیگری هستید، این راهنمای طراحی داخلی را در مرورگر خود ذخیره کنید!

سبک مینیمالیستی

یکی از مدرن‌ترین سبک‌های طراحی داخلی که باید مورد توجه قرار دهیم، مینیمالیسم است. مردم معمولاً فکر می‌کنند مینیمالیسم سبکی به شدت سرد، خشک و خشن است؛ که اصلاً چنین نیست. در حقیقت، حتی نوعی گرمتر از طراحی داخلی مینیمال (مینیمالیسم گرم) وجود دارد که ظرافتی تر و تمیز و بدون هیاهو دارد.

طراحی داخلی مینیمالیسم، ساده اندیشیدن است و داشتن دستی ماهر که بتواند یک نوع راحتی را در عین مجلل و فاخر بودن به همراه عملکردگرایی به وجود آورد. نکته مهم اینجاست که طراح بتواند اتاق‌ها را با استفاده از پارچه‌های بدون طرح و لوزام جانبی در دکوراسیون، کافی و مرتب نگه دارد و یک هدف دوگانه را محقق کند.

هنگامی که به فکر سبک‌های طراحی داخلی مینیمال هستید، به یک گالری یا موزه هنری مدرن به عنوان مرجع فکر کنید که دارای رویکرد نگه داشتن همه‌چیز در کنار هم و به صورت حداقلی است، برای پر کردن فضایی با کمترین ملزومات که هنوز هم صورتی زنده از جنس نمایشی ارگانیک و یا انتزاعی دارد.

سبک سنتی

وقتی صحبت از سبک‌های طراحی داخلی می‌شود‌، تقریباً همه چیز ریشه در ایده‌های سنتی طراحی داخلی دارد. با دانستن این نکته، شما می‌توانید با ترکیب قطعاتی که شخصیت و سبک زندگی شما را نشان می‌دهد، هم طراحی داخلی خود را به سبک سنتی انتخاب کنید و هم تعریفی از خود ارائه دهید. این سبک طراحی داخلی، برای دکوراسیون داخلی منزل ایرانی بسیار مناسب است.

این نوع سبک طراحی می‌تواند کاملاً سنتی، یا مانند تصویر بالا در همزیستی با عناصر سبک مدرن باشد. این اتاق، مطمئناً دارای عمق و لایه‌بندی است. یک کاناپه سنتی چوبی بژ، یک فرش ایرانی و صندلی لوئی ششم در اینجا قرار دارند، با این وجود، آنچه آن را از هر فضای دارای دکوراسیون سنتی دیگر جدا می کند، نورپردازی معاصر به روز و آن اثر هنری روی دیوار است که به افراد کمک می‌کند تا موضوعی برای حرف زدن داشته باشند!

سبک امروزی و معاصر

گرچه افراد معمولاً سبک‌ دکوراسیون داخلی مدرن را با طراحی داخلی امروزی و معاصر اشتباه می‌گیرند، اما بین این دو تفاوت‌هایی وجود دارد که باعث می‌شود هر کدام در نوع خود یکتا و بی‌نظیر باشند.

سبک امروزی کاملاً در لحظه و مربوط به زمان حال و اکنون است؛ در حالی که سبک‌های مدرن طراحی داخلی تقریباً می‌توانند به معنای هرگونه تفکر رو به جلو از دهه 50 تا حال باشند. ترندهای معاصر طراحی داخلی نیز از آزادی بیشتری برخوردار هستند در حالی که معمولاً سبک مدرن به صورت ثابت دارای خطوط گرافیکی مربعی و دریافتی خاص از مدرنیته است. برای رنگ نمای خارجی ساختمان خود از مشاوران متخصص رایاکو مشاوره بگیرید.

سبک سنتی

وقتی صحبت از سبک‌های طراحی داخلی می‌شود‌، تقریباً همه چیز ریشه در ایده‌های سنتی طراحی داخلی دارد. با دانستن این نکته، شما می‌توانید با ترکیب قطعاتی که شخصیت و سبک زندگی شما را نشان می‌دهد، هم طراحی داخلی خود را به سبک سنتی انتخاب کنید و هم تعریفی از خود ارائه دهید. این سبک طراحی داخلی، برای دکوراسیون داخلی منزل ایرانی بسیار مناسب است.

این نوع سبک طراحی می‌تواند کاملاً سنتی، یا مانند تصویر بالا در همزیستی با عناصر سبک مدرن باشد. این اتاق، مطمئناً دارای عمق و لایه‌بندی است. یک کاناپه سنتی چوبی بژ، یک فرش ایرانی و صندلی لوئی ششم در اینجا قرار دارند، با این وجود، آنچه آن را از هر فضای دارای دکوراسیون سنتی دیگر جدا می کند، نورپردازی معاصر به روز و آن اثر هنری روی دیوار است که به افراد کمک می‌کند تا موضوعی برای حرف زدن داشته باشند!

سبک ساحلی

ترکیب از عناصر خانه ساحلی و سبک دکوراسیون ساحلی، ترکیبی جدید و زیباست. طراحی داخلی ساحلی دارای نور، روشنایی و محیطی مطبوع است که غالباً در رنگ‌های خنثی پرطراوت برای لذت بردن و جذب اشعه خورشید قرار دارند. پالت‌های رنگی ساحلی متداول شامل سایه هایی از آبی‌ها و سبزهای کمرنگ هستند که از رنگ‌های اقیانوس الهام گرفته شده اند.

پروژه‌های الهام‌بخش ساحلی مورد علاقه ما، اغلب دارای سبک‌های طراحی داخلی معاصر هستند تا به زیبایی، یک تغییر غیر منتظره معاصر بدهند.

 

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 6
بازدید ماه گذشته : 6
بازدید سال گذشته : 17
کل بازدید : 562